Kwietniowe denko i nowości :)

Kolejny miesiąc za nami. Trochę przeraża jak ten czas ucieka. Ale najważniejsze, że jest już ciepło dni są dłuższe i człowiek ma więcej energii! 

Przedstawiam Wam moje zużycia i nowości kwietnia. Tradycyjnie zakupów więcej a zużyć tylko 4 sztuki. Ale to co mogę teraz już napisać to w maju będzie duże denko. :) 


Zużycia: 
1. Henna do włosów od Venity.
2. Masełko do ust od Bielendy.
3. Płyn micelarny od Cien.
4. Odżywka do paznokci od Eveline.

Z poniższych produktów kupię tylko hennę do reszty już nie wrócę. Przede wszystkim ta odżywka z Eveline nigdy nie pojawi się już w mojej kosmetyczce ponieważ po jej użyciu moje paznokcie były w gorszym stanie niż przed!



I przechodzimy do zakupów. Kolejny zapas henny do włosów od Venity. Maska do włosów od Vianek - kupiłam ją za śmieszną cenę jako dodatek do gazety.


Na promocji w Rossmanie kupiłam 3 tusze do rzęs. Tak tak zdrowy rozsądek włączył mi się i nie kupowałam już żadnych pudrów, fluidów na zapas.


I na koniec zestaw od Tołpy upolowany za śmieszne pieniądze  na wyprzedaży w Lidlu.





A jak Wasze denka w kwietniu? Więcej zużyć czy zakupów? :)

21 komentarzy:

  1. Moja siostra była właśnie bardzo niezadowolona z tej odżywki do paznokci Eveline. U mnie w kwietniu było więcej zużyć ale to dlatego że planuję większe zakupy w maju i chciałam wszystko szybko skończyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ciekawych kosmetyków ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa, jak sprawdzą się u Ciebie tusze do rzęs 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś tej henny do włosów i lubiłam ją :) ostatnio zastanawiałam się czy nie wrócić do niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masełko od Bielendy! Tak samo zestaw z Tołpy wygląda bardzo interesująco, od dawna kusi mnie wypróbowanie tych kosmetyków :)

    Pozdrawiam cieplutko, dołączam do grona czytelników ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Na oglądanie denka zapraszam do mnie :) Maskę również upolowałam wraz ze Zwierciadłem za 8,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa testów nowości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie słońce też działa odżywczo. Niezłe denko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas ucieka jak szalony!
    Używałam tylko tej odżywki do paznokci :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusze z Eveline są genialne! Mi w kwietniu więcej przybyło kosmetyków niż wykończyłam. Promocja w Rossmann zrobiła swoje 😃 Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ostatnio hennę z Venity i spłukała się z włosów błyskawicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszałam o tych maskarach, wszystkie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te tusze z Eveline podobno sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zaciekawiła mnie ta henna. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety akurat kwiecień zwiastował w ogromne zakup kosmetyczne, ale mam nadzieję, że w ciągu najbliższych tygodni/miesięcy nie będę musiała już nic kupować :)
    Miałam płyn micelarny z Lidla i również mnie nie porwał, natomiast ta odżywka z Eveline jest bardzo, ale to bardzo szkodliwa dla paznokci z uwagi na zawartość formaldehydu w składzie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing post dear :)
    do you want do follow each other?

    xoxo Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez zestaw z tołpy sama bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam odżywkę do paznokci, nie pamiętam czy tą, ale dla mnie była świetna. Teraz też mam, ale innej marki i równie dobra.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda z nas ma swoje ulubione marki kosmetyków.
    Warto jednak od czasu do czasu coś zmienić, wtedy można poczytać, co doradzają inni.
    Czytam, póki co nie jestem na etapie kupna, ale może kiedyś...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też skusiłam się na gazetę z maską do włosów Vianka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger