Facelle - Płyn do higieny intymnej


Dziś czas na kolejną recenzję kosmetyczną. Płyn do higieny intymnej Aloe Vera od Facelle. 


Płyn do higien intymnej od Facelle dostępny jest wyłącznie w Rossmanie. Za butelkę 300 ml zapłacimy ok. 5zł. Do wyboru mamy chyba 2 rodzaje, ja zawsze wybieram ten z aloesem. 
Kosmetyk spełnia swoje podstawowe działanie czyli dobrze myje, dobrze się pieni. Ma przyjemny zapach a także jest wydajny. Nie podrażnia czy też nie powoduje jakiś przykrych niespodzianek. 

I w sumie to byłoby na tyle. Płyn spełnia swoja podstawową rolę. Myślę, że jeszcze nie raz go kupię. 

Znacie ten kosmetyk? Używałyście? :) 

A i jeszcze taka "mała ciekawostka" chyba tylko w zapasach nie mam kolejnej butelki jakiegoś produktu do higieny intymnej :) 

38 komentarzy:

  1. Lubię tę firmę, ale płynu od nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajny blog :) Pozdrawiam :)
    Czy patrzysz też pod kątem składu? Bo ja jestem alergiczną i nie mogę wielu kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze płynu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam z Ziaji. Naprawde polecam, chociaż tego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ta firmę. Tanie i całkiem porządne produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten płyn i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Facelle sa mega sympatyczne :) buziaki, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo osób chwali tej płyn do higieny intymnej :) Może kiedyś sama się przekonam o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tylko płynu do higieny intymnej marki Ziaja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, nie robię zapasów, staram się nie kupować nowości, tylko te sprawdzone. Zbyt dużo produktów zawiera wiele chemii, która nie jest obojętna dla skóry.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej wersji nie miałam, ale następnym razem wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie jest z pompką... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno, dawno temu też sięgałam po ten płyn ( ps. dobrze sie spisuje też do mycia twarzy ).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś go miałam i był okej. Widziałam porównanie tych płynów i ten był naprawdę dobry jeśli chodzi o skład, a płyny znanych marek i dużo droższe niestety miały jakieś niepożądane składniki. Nie znam się na tym dokładnie, ale wiem, że właśnie ten płyn był bardzo zachwalany. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. this product sounds really good.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post.Thank you for sharing! :)
    Follow you, follow back?
    New post - www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie miałam okazji go testować, aktualnie moim ulubieńcem do higieny intymnej jest płyn z Ziaji :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj nie miałam tegoż. Używam Lacibios Femina i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  21. I love products with aloe vera, thanks for sharing!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja go lubię bo jest mega tani:) a nie ma co wymagać czasamiod niektórych produktów :D robi to samo co płyny za 20//30 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zużyłam niezliczoną ilość opakowań, dobre są te żele.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie pamiętam, ale możliwe, że go używałam. Lata całe stosowałam płyny Ziai, teraz wolę np. Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam, używałam, bardzo lubię :) często go kupuję na zmianę z tym cien z lidla.
    świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy, jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz kupiłam żel z Biedronki ale może następnym będzie ten :D lubię różnorodność.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też go miałam i powiedziałabym - ani dobry, ani zły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspólnie z koleżanką przeglądamy stronę i mamy jeden wniosek - w samej rzeczy ciekawe rady! Super, że tacy autorzy publikują swoje wpisy i dzielą się radami z innymi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger