Recenzje książek: Siostry - Claire Douglas #1

Książki towarzyszą mi od najmłodszych lat. Zawsze pamiętam, że lubiłam chodzić do biblioteki, wybierać kolejne pozycje do przeczytania czy w internecie dodawać namiętnie jakieś tytuły do listy: chcę przeczytać. 
Postanowiłam, że na blogu będą pojawiały się recenzje książkę, które przeczytałam w danym roku. 

I tak dziś zapraszam Was na pierwszą  recenzję książki przeczytanej w 2019 roku.




Tytuł: Siostry
Autor: Claire Douglas
Wydawnictwo: WAB
Liczba stron: 331

Książkę wybrałam przypadkiem, oglądając inne pozycje w bibliotece. Zainteresował mnie sam tytuł: Siostry. Już wcześniej czytałam książki gdzie głównymi bohaterkami były tytułowe siostry, chociażby Bliźnięta z lodu czy Siostra (R. Lupton). Opis  z tyłu książki także mnie zainteresował i tak oto wybrałam pierwszą książkę w 2019 r. :) 

Książkę bardzo szybko się, przyjemnie. Przedstawiona historia wciąga, sprawia, że chcemy jak najszybciej poznać jak potoczą się dalsze losy bohaterów.

W książce poznajemy jedną z sióstr - Abi- która poznaje bardzo podobną osobę do swojej nieżyjącej siostry bliźniaczki. Abi zamieszkuje z Beatrice i Benem (z którym nawiązuje romans) i od tego czasu zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Sama Abi powoli zaczyna myśleć, że jest z nią coś nie tak, że wariuje. Jednak stopniowo poznajemy kolejne tajemnice i wątki...

Co do zakończenia książki to myślałam, że będzie ono inne. Ale tego nie będę Wam zdradzała. Wszystko rozgrywa się pomiędzy tymi trzema postaciami: Abi, Ben i Beatrice.

Czytaliście tą książkę? Znacie? 

A może polecicie mi jakąś książkę, która zrobiła na Was duże wrażenie?

29 komentarzy:

  1. Czasami to nawet lepiej jak zakończenie zaskakuje. Ciekawa propozycja. Może przeczytam jak się uporam z moją listą na najbliższy czas. Też od dzieciństwa uwielbiałam książki i do dziś mi to zostało 😊 Też mam ciekawą propozycję, która mogę polecić, niedawno ją zrecenzowałam na blogu. Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytalam, ale zapisze ja sobie na liscie, zeby przeczytac po dwoch ktore mam w kolejce:) Brzmi ciekawie i tajemniczo. Chetnie przeczytam!


    Zapraszam na rozdanie, ktore ogranizuje na moim blogu<3:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki.
    Ostatnio zakochałam się w "Rywalkach" Kiery Cass i muszę przeczytać wszystkie tomy 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka chodzi za mną już od dłuższego czasu. Muszę ją przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś w planach, ale później zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio tak mało czytam, aż mi wstyd :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i bardzo mnie wciągnęła :) Fakt - co do zakończenia, mam to samo zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tę książkę, ale jakoś specjalnie mnie nie porwała... Owszem czyta się bardzo dobrze, ale coś mi się w niej nie klei. Zakończenie mi się średnio podoba, również spodziewałam się czegoś innego :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam, ale zerkam na nią od czasu do czasu w bibliotece. Może niedługo się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej książce, ale lubię tajemnice i trzymające w napięciu sytuacje, więc chętnie przeczytam, jak tylko trafi w moje ręce :) Ładna okładka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie czytałam, ale być może kiedyś sięgnę, bo opis jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam i szczerze mówiąc nie znałam tej książki, ale zainteresowałaś mnie nią i chyba zabiorę się za czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu powieści ale tej nie miałam. Ja polecam Grishama, pisze świetnie dramaty prawnicze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka mnie intryguje. Opis na okładce jest taki tajemniczy. ;) chętnie ją przeczytam. Zależy jakie gatunki lubisz. Z thrillerów to Lokatorka na pewno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wrażenie, że o tej książce było głośno, ale ja jeszcze jej nie czytałam. Na pewno kiedyś to zrobię, bo uwielbiam takie klimaty :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Książkę czytałam dawno temu, ale mnie zakończenie rozwaliło. Bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się ciekawie, lubię nieoczekiwane i zaskakujące zakończenia książki.
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Książki nie znam, ale wydaje się ciekawa po samej okładce chociażby :P

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuje na swojej liscie! wydaje mi sie ze trafi w mój gust :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej książki, zaciekawiłaś mnie, okładka przyciągająca uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ją w planach!

    OdpowiedzUsuń
  23. kurde mam mega chotę na tęksiążke!chociaż odpisy pod butami na okładce mnie przerażaja;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ajj mam mega ochotę na książkę po Twoim pisie;D mimo,że mnie przerażają podisy pod bbutami:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o niej dużo, więc pewnie też kiedyś się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej książki, ale może po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam trochę o książce ale nie miałam okazji przeczytać. Super, że będziesz zamieszczać recenzję, również kocham czytać i te chwile spędzone w bibliotece w poszukiwaniu czegoś nowego <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger