Lutowe denko 2019

I już marzec. Jak ten czas szybko leci! Dziś przychodzę do Was z denkiem. Denko nie jest za duże. Udało mi się zużyć tylko 6 produktów. Ale dobre i to. A zakupy z lutego pokażę Wam w kolejnym poście.



1. Płyn do higieny intymnej, Facelle - kupuję go od kilku lat. Dobrze się sprawdza, spełnia swoje podstawowe funkcje. Lubię go używać.
2. Drożdżowa maska do włosów, Receptury Babuszki Agafii.
3. Szampon do włosów, Delia - kupiony w jakimś markecie. Fajna opcja z taka małą buteleczką. Można wypróbować i sprawdzić czy będzie nam odpowiadał. Ten akurat odpowiadał :)
4. Krem do rąk, Cien - nie lubiłam go, bardzo się ucieszyłam jak już się skończył. 
5. Henna do włosów, Venita.
6. Blokier, Ziaja. 


Mam nadzieję, że w marcu uda mi się zużyć więcej kosmetyków a przede wszystkim, że ruszę z mniejszymi produktami typu maseczki do twarzy czy odżywki w saszetkach. 

Znacie coś z tego denka? 

23 komentarze:

  1. U mnie zużycia są zadziwiająco duże! Z Twojej gromadki znam Bloker Ziai i niestety źle go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z powyższych kosmetyków 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska do włosów się u mnie super sprawdziła <3

    OdpowiedzUsuń
  4. miałammkiedyś tę maskę do włosów ;DD chciaż nieee, ja miałam jajeczną! haha
    a płyn z facelle kupiłam teraz i czeka na użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze kosmetyki bardzo mnie interesują. Ja obecnie używam czarnego mydła babuszki Agafii do ciała i włosów i jestem bardzo z niego zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię rosyjskie kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki kojarzę tylko z widzenia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam bloker ziaji, skuteczny ale ostatecznie mnie podrażniał.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie nowość :D Ale szampon bym chętnie poznała

    OdpowiedzUsuń
  10. żadnego z powyższych nie miałam, gratuluje zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię antyperspiranty Ziaji, ale ten bloker źle wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba żadnego z tych produktów nie miałam , jedynie henne ale to do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam żel Facelle i bloker Ziai z widzenia, jednak jeszcze ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie płyn Facelle niesamowicie uczulił :/
    Z opóźnieniem, ale oczywiście dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tym postem przypomniałaś mi, ze już dawno Facelle nie miałam. Kiedyś często go kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś szalałam na punkcie maski drożdżowej Agafi! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych kosmetyków oprócz blokera z Ziaji dawno temu ( teraz nie jest mi już potrzebny i sięgam raczej po zwykłe antyperspiranty ).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych kosmetyków, oprócz blokera z Ziaji dawno temu. Teraz wystarczają mi zwykłe antyperspiranty więc nie sięgam bo taką broń jak blokery.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie zużycia jeszcze mniejsze ;) z tych produktów niczego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiedz mi czy ten Bloker to wogóle działa?? Bo muszę coś zakupić gdyż inne dezodoranty na mnie nie działają :(

    BUZIAKI:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger