Nowości kosmetyczne - Luty 2019 r.

Było lutowe denko więc teraz czas na zakupy! W lutym zaszalałam z kosmetykami ale tylko pod względem ilościowym! Właśnie przez to, że wszystko było takie tanie tyle tego się nazbierało :) A co najgorsze większość tych rzeczy ląduje od razu w zapasach....


Kremy z Lidla były w takiej cenie, że nawet się nie zastanawiałam tylko od razu wzięłam trzy!



Kolejne żele pod prysznic....


Zakupy kosmetyków do włosów akurat skromne. Wcierka z Vianka kupiona z gazetą tylko za 8zł!



A tutaj kosmetyki do twarzy. I wszystko trafia do zapasów :)


A Wy kupowałyście coś w Lidlu? Znacie może te kosmetyki? Bo ja brałam wszystko w ciemno. :)


Myślałam, że w marcu dam sobie spokój z kosmetykami ale już słyszałam o promocji w Rossmanie.... Może w kwietniu uda się nic nie kupić:)


20 komentarzy:

  1. Muszę zapolować na tą nową serię kosmetyków Cien 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj byłam w Lidlu i kupiłam płyn micelarny, żel-peeling do mycia twarzy i jeden krem do rąk z dziką różą, bo pozostałych nie było i też jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wiele osób zaszalało w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę nowości, ale grzecznie - nie przegięłaś z ilością :)
    A w Lidlu ja się zaopatrzyłam tylko w maseczki, ale też w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych kremów z Lidla nie wiedziałam. Ja często kupuję w Lidlu sól do kąpieli albo kule do kąpieli :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą wcierkę do włosów Vianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe produkty Cien widziałam w reklamie i są bardzo kuszące muszę się w końcu wybrać do Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy zestaw nowości! Krem do rąk Evree bardzo sobie chwaliłam, świetnie regenerował wysuszoną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wszyscy szaleją w Lidlu - tylko nie ja.. :D Zaciekawił mnie żel bebeauty - 1 raz go widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic a po Vianka na pewno nie siegnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam nic z Twoich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupowałam jeszcze kosmetyków w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing set of products! It's so hard to stop buying them hahaha
    I just followed your lovely blog :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ja nie kupiłam nic w Lidlu, ale jestem ciekawa jak sprawdzą się te kosmetyki :D Nic w sumie nie znam :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcierana do włosów super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel Indian Passion niestety przesuszył mi skórę, a rzadko mi się to zdarza :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz często widzi się te śmieszne zakrętki, wyglądające jak od tubek do farby. Też mam takie tubki ale z maseczkami od Yver Rocher. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy kusza tymi lidlowskimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też niedawno byłam w Lidlu trochę zapasów uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger