Majowe denko oraz nowości

W maju bardzo zaniedbałam bloga i instagrama. Wiązało się to z dość istotnymi zmianami w pracy. Jednak od czerwca wracam!

Maj przeminął mi w ekspresowym tempie. Sama nie wiem kiedy to zleciało. Mam nadzieję, że w czerwcu będzie ładna pogoda, będzie ciepło i nareszcie będzie można ubierać się w letnie ubrania!

Dziś tradycyjnie mam denko i malutkie zakupy. Z promocji w Rossmanie nie skorzystałam, udało mi się powstrzymać przed zakupem kolejnych zapasów!



Czas na majowe denko. 

1.  Odżywka w sprayu z GlissKur, które używam już od lat. Są ich różne rodzaje i ja różnych używam. Kolejna stoi już na półce i czeka na użycie.

2. Odżywka do włosów, Joanna - nie sprawdziła się u mnie. 

3. Henna do włosów, Venita -  produkt, który regularnie pojawia się w denko i pojawić będzie się nadal. 


4. Woda perfumowana City Rush Avon 

5. Wususzacz do paznokci Avon - fajny produkt, który mimo upływu lat nadal dobrze działał i sprawdzał się w swojej roli. Mam już 2 buteleczkę.

6. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy, Avon - miałam już ja kilka razy i za każdym razem jestem zadowolona.


Przechodzimy teraz do zakupów w maju! W tym miesiącu skusiłam się tylko na kosmetyki. Oba wylądowały póki co w zapasach.


8 komentarzy:

  1. Mnie też maj zleciał nie wiem kiedy. Niezłe denko.

    OdpowiedzUsuń
  2. City Rush był pięknym zapachem i szkoda, że jest wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne denko. Znam ten płyn do higieny intymnej z Ziai.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu zakupić ta pastę z liści manuka i wreszcie ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kupiłam tylko dwa kosmetyki w maju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chętnie sięgałam po płyny Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie uzywam tej odzywki z Gliss Kur i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same perełki :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger