Lipcowe denko oraz nowości 2019

Prawie połowa sierpnia już a ja dopiero z lipcowym denkiem przychodzę. Ale jakoś tak ten czas lece, że po prostu najzwyczajniej nie ogarniam. 

Denko jak na lipiec bardzo skromne. Myślałam, że więcej zużyję jednak pootwierałam kilka nowych kosmetyków i te kończące się poszły w odstawkę. W sierpniu mam nadzieję będzie lepszy wynik.:) 



Co do zakupów to chyba przesadziłam z ilością szamponów bo kupiłam ich aż 5! I w sierpniu kupiłam już kolejny. No ale jak tu się nie skusić jak wszystko takie tanie i takie niezbędne:)



7 komentarzy:

  1. Z denka znam jedynie żel z Biedronki używałam go za czasów gimnazjalnych :P Z nowości bardzo lubię produkty do włosów Elfa pharm. Miałam szampon i maskę z łopianowej serii i byłam mega zadowolona z tego duetu! ♥ Teraz używam właśnie tych szamponów od nich - miałam do włosów cienkich, a teraz mam do przetłuszczających. Na pewno na nich się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekała na opinię o tym serum łopianowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojego denka znany jest mi tylko żel Cien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego kremu z kurkumą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokosowy żel pod prysznic koniecznie muszę wypróbować, bo kocham kokos w każdej postaci. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego denka znam żel pod prysznic Cien oraz szampon Naturia :) Z nowości niestety nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger