Recenzje książek: Nie zapomnij o mnie - Mhairi McFarlane #276

Nie zapomnij o mnie - Mhairi McFarlane 


Opis książki: 

"Ciepła, zabawna i wzruszająca komedia romantyczna.

Druga powieść autorki w wydawnictwie Muza po "Miłości na później".

Podobno pierwszej miłości nigdy się nie zapomina...

Georgina Horspool nie ma w życiu lekko. Nie dość, że właśnie zwolniono ją z pracy, to jeszcze po powrocie do domu zastała swojego chłopaka w ramionach innej kobiety.

Po pierwszym szoku Georgina godzi się ze swoim beznadziejnym położeniem. Parę dni później dostaje pracę barmanki i zaczyna wierzyć, że los się do niej uśmiechnął.

Ale wtedy pojawia się kolejny problem – jej nowy szef jest facetem, w którym kochała się przed laty. A co gorsza, w ogóle jej nie poznaje. Czy kilka lat wystarczy, żeby całkowicie wymazać kogoś z pamięci? Czy naprawdę można zapomnieć o swojej pierwszej miłości?

Powieść Mhairi McFarlane przypadnie do gustu miłośniczkom komedii romantycznych, w tym fankom prozy Sally Thorne, Tessy Bailey, Josie Silver, i wszystkim, którzy kochają Bridget Jones."

 


Nie zapomnij o mnie to moja druga książka tej autorki. Po tym jak pierwsza z książek bardzo mi się podobała z wielką ciekawością i radością sięgnęłam po najnowszą propozycję autorki. 

Jak myślicie da się kogoś wymazać z pamięci po kilku latach? Nie pamiętać swojej pierwszej miłości? Z tym musi zmierzyć się nasza główna bohaterka, która po latach zaczyna pracować u mężczyzny, w którym kochała się przed laty. On twierdzi, że jej nie pamięta, nawet nie zadrżał mu głos, natomiast ona pamięta wszystko i nie może pogodzić się z tym. Jak to się wszystko dalej potoczy?O tym dowiecie się sięgając po książkę Mhairi McFarlane.


Jeśli lubicie komedie romantyczne to książka bardzo przypadnie Wam do gustu. Jest to idealny materiał na film. Jest to ciepła historia jednak ma w sobie również gorzki smak. Zmusza do przemyśleń, jednak powoduje także uśmiech na twarzy czytając o perypetiach głównej bohaterki. Książkę fajnie się czyta ale mam jedną uwagę. Dla mnie osobiście za mało było tu wątku romantycznego, jeśli mamy do czynienia z komedią romantyczną. Mam wrażenie, że ich relacja zeszła na drugi plan  a autorka skupiła się na innych wątkach.

Jednak podsumowując podobałam mi się tak książka i z przyjemnością sięgnę po kolejne od tej autorki.


2 komentarze:

  1. Może kiedyś znajdą czas na przeczytanie tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką komedii romanytycznych więc ta książka mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger