RECENZJE KSIĄŻEK: GORĄCE LATO - WIELE AUTOREK #29





Książka Gorące lato. Grzeszne opowieść. to zbiór opowiadań 10 autorek.

Opowiadania w książce "Gorące lato. Grzeszne opowieści" pod względem długości są zróżnicowane - jedne są dłuższe inne natomiast krótsze. W opowiadaniach, które mają po 30 stron raczej trudno poznać dobrze bohaterów, ich uczucia, towarzyszące im emocje. Nie zdążyłam zżyć się z bohaterami i już był koniec danego rozdziału. Mam wrażenie, że niektóre z nich były pisane na szybko, może nie zostały do końca dopracowanie.

Ale wśród tych 10 opowiadań są też takie, które są bardzo fajnie napisane i czyta się jest bardzo przyjemnie. Wiadomo każdemu podoba się coś innego ale myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.

Opowiadania są rzeczywiście gorące, nie brak w nich sexu, namiętności, pożądania, emocji a także ukrytych pragnień.

Książka w formie opowiadań, szczególnie tak gorących i pikantnych idealnie sprawdzi się na urlop, podczas opalania czy odpoczynku na leżaku. Nie wymagają one wielkiego skupienia, są różnorodne i myślę, że warto po nie sięgnąć chociażby po to żeby móc się przekonać jaki styl mają poszczególne autorki. Ja osobiście nie czytałam wcześniej żadnej książki tych pań i muszę napisać, że co do niektórych przekonałam się.

Czytałam już kilka książek które były opowiadaniami. Jednak zawsze średnio mi się ta forma podobała. I teraz było podobnie. Chyba po prostu to nie jest dla mnie.


5 komentarzy:

  1. Wydaje się być to interesująca książka na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej przekonuje się do krótkich form wypowiedzi, a ta antologia bardzo mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem książka nie dla mnie. Nie przepadam za opowiadaniami, a tym bardziej za antologiami. Preferuję zdecydowanie dłuższe formy prozatorskie. W tych krótszych jakoś nie potrafię się odnaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię od czasu do czasu poczytać opowiadania, a ten zbiór już czeka na mojej półce na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba też nie bardzo przepadam za takimi książkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger