Recenzje książek: Dziewczyna lotnika - Nina Zawadzka #241

Ostatnimi czasy czytam coraz więcej książek, których akcja rozgrywa się podczas wojny. Z wielką chęcią sięgnęłam po nowość od Niny Zawadzkiej Dziewczyna lotnika. Akcja książki rozgrywa się w różnych perspektywach czasowych, autorka umiejętnie przeplata teraźniejszość z przeszłością. Izabela i Jan zakochują się w sobie. Jednak nie jest im dane długo cieszyć się szczęściem bowiem wybucha wojna. Kobieta traci kontakt z Janem i rozpoczyna walkę o przetrwanie. A los jej nie oszczędza, jednak przy życiu trzyma ją nadzieje, że jej Janek wróci.

Książkę czyta się bardzo przyjemnie, z ciekawością poznawałam losy bohaterów. Podobał mi się także styl autorki, naprawdę nie mogłam oderwać się od lektury. Jest to piękna i wzruszająca historia o sile miłości, trudach wojny, ciężkich wyborach. Autorka w bardzo umiejętny sposób przeplata teraźniejszość z przeszłością dzięki czemu bardzo dobrze możemy poznać bohaterów, ich całe życie.

Podobała mi się ta książka i polecam Wam sprawdzić ten tytuł <3 

 

 


Opis książki:

"Piękna opowieść o życiu w cieniu wojny, o zniszczonych marzeniach i o miłości, która zwycięża wszystko.

W 1937 roku Iza i Janek zakochują się w sobie. Niestety niedługo potem wybucha wojna, która sprawia, że ich plany obracają się w gruzy. Janek angażuje się w walki powietrzne i traci kontakt z ukochaną. Tymczasem los nie oszczędza Izy. Kobieta wraz z małą córeczką zostaje zmuszona do podjęcia decyzji, która na zawsze zaważy na jej przyszłości. Próbuje przy tym żyć nadzieją, że gdy skończy się wojna, Janek wróci i uratuje ją z rąk oprawcy.

Nie wie jednak, że stawką jest nie tylko ich miłość, ale i życie.

Jak wiele można poświęcić, by uratować ukochaną osobę? czy miłość rzucona w wir okrutnej historii w końcu zwycięży?"

2 komentarze:

  1. Dodałam już tę książkę na swoją półkę Legimi i mam nadzieję wkrótce przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcająco piszesz o tej książce. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger