Recenzje książek: Dziewczyna mojego męża - Anna Szczypczyńska #237

Dziewczyna mojego męża

Książkę czyta się bardzo fajnie, szybko, przyjemnie. Podoba mi się styl autorki, muszę zaznaczyć, że jest to moje pierwsze spotkanie z jej twórczością.

Poznajemy głównych bohaterów - Lucynę i Tomasza, którzy po 20 latach małżeństwa postanawiają się rozstać. Początkowo wszystko jest fajnie, znajdują sobie nowych partnerów. Jednak te nowe związki ukrywają przed światem, nawet ich jedyna córka nie wiem, że rodzice się rozstali. Swoim znajomym mają to oznajmić podczas wesela we Włoszech gdzie zostali zaproszeni. Jednak sytuacja się komplikuje i wychodzi z tego splot dość zabawnych sytuacji.

Książka mimo wakacyjnej okładki tak naprawdę porusza trudniejsze tematy jakimi chociażby jest rozstanie, relacje rodzinne, kompleksy. Jednak całość napisana jest w lekki przyjemny sposób więc myślę, że jest to książka idealna na letni czas!

Polecam Wam sprawdzić ten tytuł bo mi najnowsza książka Anny Szczypczyńskiej bardzo przypadła do gustu!

 


Opis książki:

"Lucyna i Tomasz po dwudziestu latach wspólnego życia postanawiają się rozstać. Powód wydaje się oczywisty: zmienili się, chcą innych rzeczy, a namiętność, która lata temu zbliżyła ich do siebie, całkowicie wygasła. Do tego ich córka dorosła i wyfrunęła z domu na zagraniczną uczelnię.

3 komentarze:

  1. Myślę, że tę książkę będzie się dobrze czytało podczas letniego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będę miała okazję to chętnie przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger