Recenzje książek: Instynkt - N. Szagdaj #119

Jest to druga książka Nadii Szagdaj jaką miałam okazję przeczytać. Tak jak poprzednia tak i teraz nie zawiodłam się! Książka jest napisana w świetnym stylu, tak, że nie można się od niej oderwać. 

Czyta się bardzo szybko, przyjemnie, z wielką ciekawością. Byłam bardzo ciekawa jak to wszystko się zakończy i jak ostatnie .śledztwo odchodzącego na emeryturę inspektora Beniamina Merle się rozwiąże a także czy niewyjaśnioną zagadkę sprzed lat uda się rozwiązać. 

Bohaterowie są bardzo dobrze nakreśleni, każdy z nich jest jakiś, ma charakter. 

Książkę można czytać tak naprawdę bez znajomości pierwszej z cyklu. Pojawiają się wątki z poprzedniej części ale nie są one aż tak bardzo rozbudowane. Autorka skupia się bardziej na samym Beniaminie Merle i  rozwiązywaniu przez niego sprawy. Autorka dozuje napięcie, powoli odkrywa karty. Rozwiązania można się domyślić to i tak całość czyta się bardzo przyjemnie.

Polecam Wam sprawdzić ten tytuł. Jest to bardzo dobry kryminał/thriller. 

A ja z niecierpliwością wypatruję na kolejną książkę od tej autorki.



Opis książki:

"Inspektor Beniamin Merle jest już jedną nogą na emeryturze, gdy zostaje mu przydzielone jeszcze jedno, ostatnie śledztwo. W płytkim grobie zostają znalezione zwłoki kobiety z odciętą głową, przydrutowaną z powrotem do ciała. Wiele szczegółów tej zbrodni przypomina Merlemu starą sprawę, której nigdy nie udało mu się rozwiązać. Czy Kat z Wrocławia wrócił do gry, czy ma genialnego naśladowcę?

Doktor Kaja Danielewicz kilka tygodni temu wzięła wolne do odwołania i zniknęła – nikt nie wie, gdzie się zaszyła. Seria okrutnych zbrodni fascynuje ją i wywabia z ukrycia. Kaja postanawia pomóc inspektorowi, gdyż czuje się w jakiś dziwny sposób związana z nieuchwytnym mordercą…"

3 komentarze:

  1. Przyznaję, że zaciekawiła mnie fabuła tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam jeszcze twórczości autorki i na razie nie planuję czytać. Ważne, że Tobie książka się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że by mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger