RECENZJE KSIĄŻEK: Facet na wakacje - wiele autorek #129

Facet na wakacje to propozycja 11 opowiadań napisanych polskie autorki. Wszystkie łączy jedno wakacje! To gorące, namiętne opowiadania. Jednak czasami zbyt krótkie. Zaczynasz czytać, wkręcasz się a tu koniec :( Ale taka jest natura opowiadań. 

Jest to książka idealna na urlop, do czytania podczas opalania czy odpoczynku na plaży. Wiadomo nie wymaga zbyt dużego skupienia, wszystko szybko się dzieje. język tych historii jest bardzo prosty, opisy czasami są bardzo wyraziste tak jak i bohaterowie. Nie można się z nimi nudzić. Kilka opowiadań ma potencjał i myślę, że fajnie byłoby jeśli zostałby pociągnięte dalej. 

Warto po nie sięgnąć aby też sprawdzić styl danej autorki. Ja jestem jak najbardziej na tak na to wydanie, polecam je szczególnie na urlop. 




Opis książki:

"Jedenaście pikantnych miłosnych historii, które zapewnią niezapomnianą podróż do krainy rozkoszy. Niezobowiązujący flirt z atrakcyjnym nieznajomym w barze, namiętny seks w hotelowym pokoju, romantyczne zachody słońca na włoskiej Sycylii, mocno zakrapiana impreza w domu gwiazdora rocka zakończona zmysłową nocą spędzoną w jego łóżku… To tylko niektóre wakacyjne przygody, na które zapraszają mistrzynie gatunku. Z tą książką lato będzie wyjątkowo gorące!"

5 komentarzy:

  1. Rzadko sięgam po ten gatunek literatury i tym razem, nie mam na niego ochotęty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytam. Lubię bowiem takie zbiory opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka pewnie będzie dla wielu kobiet świetną lekturą na lato. Ja jednak sobie odpuszczę, bo nie przepadam za tego typu historiami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawa propozycja. Nigdy nie czytałam takiego typu książek, ale może pora się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger