Recenzje książek: Taka sama - E. Spindler #189

"Taka sama" to pierwsza książka Erici Spindler, którą miałam okazję przeczytać.

Powiem Wam, że już dawno nie czytałam thrillera psychologicznego.

Sienna Scott po 10 latach wraca do miasteczka, do swojej matki, która ma problemy psychiczne. Chce ona rozpocząć życie na nowo jednak wydarzenia sprzed lat wracają. Zostaje wznowione śledztwo w sprawie zabójstwa sprzed 10 lat, które zmieniło jej życie na zawsze. Strach wraca i obawa, że morderca nie zabił tej osoby, na którą polował. Sienna przekonana jest, że chodziło o nią. Zdarzenia które dzieją się wokół niej tylko potęgują ten strach. A jak było naprawdę? Czy uda się znaleźć mordercę?  

Książkę czytało się bardzo fajnie spodobał mi się styl autorki, to jak prowadziła bohaterów. Jest dużo niewiadomych, zbudowane jest napięcie, autorka świetnie oddaje klimat wydarzeń. Pokazuje trudy życia z chorobą psychiczna i jak ona wpływa na ludzi wokół. Całość mnie wciągnęła i bardzo byłam ciekawa kto zabił. Tajemnice, rodzinne sekrety, wiele niewiadomych, kto blefuje a kto z gra z Sienną do jednej bramki? 

Podobał mi się ta książka i z wielką chęcią w przyszłości sięgnę po kolejne tytuły od autorki. 

 


 Opis książki:

"Sienna Scott dorastała w mrocznym cieniu paranoicznych urojeń swojej matki. Teraz wraca do domu, by zmierzyć się ze swoją przeszłością i nierozwiązaną sprawą zabójstwa, które zmieniło jej życie.
W domu matki, w którym zawsze są zamknięte okiennice, dawny strach powraca ze zdwojoną siłą. Młoda kobieta boi się, że w noc zabójstwa to ona była celem mordercy. Pojawia się też nowy strach że zabójca zamierza naprawić błąd z przeszłości i już zaczął działać. Ale czy te lęki różnią się od tych, które dręczą jej matkę? W miarę jak pętla zaczyna się coraz bardziej zaciskać, granica między prawdą a kłamstwem, rzeczywistością a złudzeniem powoli się zaciera. Czy spełnił się najgorszy koszmar Sienny? A może zdemaskuje mordercę i udowodni, że jest podobna do swojej matki tylko z zewnątrz?"

3 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam książek autorki. A bardzo lubię jej thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że zazdroszczę lektury książki. Bardzo lubię tego typu lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger