Recenzje książek: Wszystkie mroczne miejsca - Terri Parlato #308

Już dawno nie czytałam thriller i powiem Wam szczerze, że brakowało mi tego gatunku. Mój wybór padł na książkę Wszystkie mroczne miejsca  Terri Parlato .

Po przeczytaniu opisu czułam, że to będzie to i się nie pomyliłam. Książka wciągnęła mnie od pierwszych stron i naprawdę był to prawdziwy rollercoaster zdarzeń i emocji. Bohaterowie są świetnie wykreowani, dużo się dzieje, cała historia jest ciekawa, napięcie rośnie z każdą stroną. Klimat książki jest dość mroczny, duszny, tajemniczy.

Naprawdę myślę, że warto sięgnąć po ten tytuł. Osobiście bardzo mi się spodobał. Biorąc pod uwagę, że jest to debiutancka książka autorki to naprawdę wszystko jest jak najbardziej na plus. Z niecierpliwością czekam na kolejne tytuły spod jej pióra:)

 


Opis książki:

" Mroczny thriller, w którym morderstwo odsłania sekrety grupy przyjaciół…

W śnieżny styczniowy wieczór, grupa przyjaciół spotyka się w domu Molly Bradley, by uczcić czterdzieste urodziny jej męża Jay’a. Jubilat jest uwielbiany przez zebranych gości, a jednak następnego ranka Molly znajduje w gabinecie ciało ukochanego męża z poderżniętym gardłem.

Detektyw Rita Myers po dekadach współpracy z bostońską policją wie, że podłoże zła bywa banalne – morderstwa są często przypadkowym zbiegiem okoliczności. Jednak zabójstwo Jay’a nie jest przypadkiem. Rita jest przekonana, że zabił go ktoś z grupy przyjaciół.

Zdruzgotana Molly nie może pogodzić się ze śmiercią męża, który był dla niej zawsze oparciem i jedyną osobą, która znała jej mroczną przeszłość. Tylko on znał sekret skrywany przed przyjaciółmi. Szokujące odkrycie sprawia jednak, że Molly uzmysławia sobie, że nie znała swojego męża tak dobrze jak jej się wydawało, i że ktoś jeszcze może znać jej przeszłość.

Dopóki nie odkryje komu może ufać, musi być przygotowana na to, że sama może zostać następną ofiarą…"

2 komentarze:

  1. Tylko kwestią czasu jest, kiedy na pewno sięgnę po tę książkę. Uważam thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie mroczne thrillery, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger