Recenzje książek: Zamknięty świat. Chciwość - Anna Krystaszek #311

W tamtym roku miałam okazję przeczytać książkę pani Anny Krystaszek i powiem Wam szczerze, że na tyle zapadła mi w pamięci, że z wielką chęcią sięgnęłam po kolejny tytuł.
 

Zamknięty świat. Chciwość to kolejna książka z cyklu Siedem grzechów głównych.

Ktoś morduje włamywaczy. Media nazwały go "czyścicielem" Jest bardzo bezwzględny, tajemniczy. Rozpoczyna się śledztwo, policja próbują odnaleźć mordercę. Pojawia się także wątek autystycznego świadka przestępstwa, jak początkowo policjanci traktują jego zeznania.

Naprawdę bardzo podoba mi się styl autorki, to jaki stworzyła klimat całej książki i serii. Jest tajemniczo, mroczno, nie brakuje różnego rodzaju emocji. Akcja jest dynamiczna, nie ma czasu na nud. Momentami miałam wrażenie, że zło czai się za rogiem. Autorka poruszyła także ważne tematy tj. alkoholizm, trauma czy autyzm. 


 
 
Opis książki:
 
"Ktoś morduje włamywaczy. Jest bezwzględny wobec agresorów. Media nadały mu imię „Czyściciel”.
Grudzień 2020 roku – wieś Wygoda koło Częstochowy – Monika i Mariusz włamują się do domu jednorodzinnego. W środku zastają dwoje nastolatków, dziewczynę i jej autystycznego brata. W trakcie napadu zjawia się zakapturzony młody mężczyzna, podrzyna włamywaczowi gardło i znika. Wspólniczce złodzieja udaje się uciec.
Podobne tragiczne incydenty notuje się ostatnio w różnych regionach kraju. Ktoś morduje włamywaczy. Mówi się o nim „Czyściciel”.
Iwo, autystyczny chłopiec, widział go dokładnie i zapamiętał wiele szczegółów, ale początkowo policjanci podchodzą do jego opowieści z dużą rezerwą. Czy jego zeznania pozwolą schwytać groźnego przestępcę, który postanowił sam wymierzać sprawiedliwość?"

2 komentarze:

  1. Brzmi naprawdę zachęcająco. Jestem ciekawa tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego stylu autorki. Zapisuję sobie tytuł tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger