Recenzje książek: Mroczne wyznania - Lisa Unger #263

Mroczne wyznania to pierwsza książka Lisa Unger  jaką miałam okazję przeczytać.  Powiem szczerze, że nie zawiodłam się. Książka już od pierwszych stron wciąga, trzyma w napięciu i nie mogłam się od niej oderwać - przeczytałam w dosłownie jeden dzień! :)

Jest to naprawdę dobry thriller psychologiczny z wątkami obyczajowymi. Autorka stopniuje napięcie, umiejętnie łączy przeszłość z teraźniejszością. Klimat książki jest mroczny, tajemniczy. Bohaterowie są bardzo intrygujący, mają swoje tajemnicy, ich relacje rodzinne są skomplikowane.

Myślę, że warto sięgnąć po ten tytuł. Ja się nie zawiodłam :)



Opis książki:

"Czy niewinna rozmowa z przypadkową osobą w pociągu może zamienić poukładane życie idealnej rodziny w kompletny chaos?
Selena Murphy wraca pociągiem z pracy do domu. Zajmuje miejsce obok sympatycznie wyglądającej kobiety. Pociąg rusza, jednak po chwili zatrzymuje się, a z głośników płynie komunikat o jego opóźnieniu. Selena wdaje się w rozmowę z nieznajomą, która przedstawia się jako Martha. Przekonana, że już nigdy więcej się nie spotkają, postanawia wyjawić jej swoje sekrety. Wyznaje, że podejrzewa męża o zdradę z opiekunką ich dzieci, z kolei Martha w rewanżu zwierza się Selenie, że sama ma romans ze swoim szefem. Kobiety zastanawiają się, jak cudownie by było, gdyby ich problemy nagle rozpłynęły się w powietrzu. Kilka dni później niania Murphych znika bez śladu, a niegdyś idealne życie Seleny w jednej chwili wywraca się do góry nogami..."

2 komentarze:

  1. Skoro się nie zawiodłaś to będę miała na uwadz ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka czeka już na moim czytniku i chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger