Wrześniowe denko i zakupy '22

Dzień dobry w październiku! 

Tradycyjnie zapraszam Was na post denkowo-zakupowy. 

Denko na poziomie już tradycyjnym czyli zużycia w normie.


Ale zaszalałam na zakupach. Promocje w Rossmanie wykończyły mój portfel. Jak sami widzicie moje zakupy nie mieszczą się nawet na jednym zdjęciu.







Obiecałam sobie, że już do końca nie kupię żadnych kosmetyków (chyba, że tylko te konieczne). Ale jak wyglądałoby moje postanowienie jakby Rossman znowu zaskoczył nas taką promocją to nie mam pojęcia.

Także w październiku skupiam się na zużywaniu tego co już mam i omijaniu kosmetycznych półek z daleka :)

4 komentarze:

  1. Czasem warto zaszaleć. Ja również zaszalałam, ale nie w kosmetykach, a w ubraniach jesiennych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami ciężko jest nie skusić się na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  3. No dominacja zakupów :D Zdarza się przy dobrych okazjach żal nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger