Recenzje książek: Dom na przełęczy- J. Tekieli #248

Dom na przełęczy to kontynuacja losów bohaterów poznanych w Miłości na bezdrożu.  Helena i Antoni przeżyli wojnę i na nowo muszą nauczyć się żyć, ułożyć swoje sprawy co wcale nie jest łatwe. Kobieta decyduje się na przeprowadzkę w strony męża jednak czy tam odnajdzie szczęście? Czy tak naprawdę się kochają, czy uda im się odnaleźć w nowym miejscu bez wsparcia najbliższych. Oboje muszą się siebie nauczyć na nowo, chcą być szczęśliwi.

Jest to bardzo emocjonalna książka. Czytało się ją bardzo szybko, dosłownie pochłonęłam ją w jeden dzień.Autorka pisze tak, że miałam wrażenie, że przeniosłam się do Rzekowa i razem z bohaterami próbuje odbudować swoje życie.

Spodobała mi się ta historia i polecam Wam przekonać się czy i Wam się ona spodoba (oczywiście jeśli lubicie historie obyczajowe).

 


Opis książki:

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger