Recenzje książek: Nie pozwól mi odejść - A. Ziobro #249

Nie pozwól mi odejść to kontynuacja losów bohaterów poznanych w „Moje życie przed tobą” choć pojawiają się i nowe osoby.  Lena i Marcin nie mają łatwo, życie ich nie rozpieszcza, muszą stawiać czoła kolejnym przeciwnościom losu. Oprócz tych dwójki w książce poznajemy historię nastoletniej Ady - samotnej matki. Ona także mierzy się z przeciwnościami losu. Jednak jak to mówią poburzy zawsze wychodzi słońce, może i tym razem też tak będzie?

Jest to kolejna książka autorki, którą miałam przyjemność przeczytać i tak jak wcześniej jestem zachwycona! Autorka porusza ciężkie, trudne tematy jednak pisze o nich w taki przyjemny, kojący sposób. Pokazuje nie tylko blaski ale cienie życia. Można odnieść wrażenie, że jej książki są smutne jednak tak naprawdę dają one nadzieję, że mimo przeciwności losu może być dobrze, w miarę normalnie.  Jest to książka. która zabiera nas w niezwykle emocjonalną podróż. 

Z niecierpliwością czekam na kolejne nowości od autorki! Biorę je w ciemno :)



Opis książki:

"Lena przyjeżdża do Trójmiasta, aby być blisko Marcina, z którym chce ułożyć sobie życie. Mężczyzna jest nieuleczalnie chory i właśnie przeszedł skomplikowaną operację. Oboje zdają sobie sprawę z tego, że ich wspólne życie nie będzie łatwe. Ich bliscy również boją się, że Lena nie udźwignie ciężaru opieki nad chorym mężczyzną.

Po przyjeździe do Trójmiasta Lena poznaje Adę - siedemnastoletnią matkę małego Krzysia. Ojciec dziecka nie chce mieć z nim nic wspólnego, więc dziewczyna, mimo swojego młodego wieku, robi, co może, aby zapewnić mu odpowiednią opiekę. Tym bardziej że chłopczyk wymaga drogiej rehabilitacji. Na szczęście Ada może liczyć na pomoc starszego brata, który nieoczekiwanie proponuje jej pokrycie kosztów leczenia Krzysia.

Dziewczynie trudno uwierzyć, że zaoferowane przez brata pieniądze pochodzą z legalnego źródła...

Jak nastoletnia matka poradzi sobie z samotnym macierzyństwem?
Czy związek Leny i Marcina przetrwa?"

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie czytałam wcześniejszej części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko kwestią czasu jest, kiedy na pewno przeczytam obie części.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger