Recenzje książek: Gra - S. Antczak #260

Gra od Sary Antczak to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki. Zacznę od tego, że książkę przeczytałam w jeden dzień! Można z tego wywnioskować, że czyta się bardzo szybko, historia bardzo wciąga i ciężko ją odłożyć.

Sześcioro bohaterów spotyka się w lesie aby wziąć udział w grze. Tak naprawdę każdy z nich jest inny, pochodzą z różnych środowisk, są na różnych etapach życia. Gra w podchody. Prawda, że brzmi znajomo. Jednak oczywista gra tak naprawdę zmienia się w grę o przetrwanie, na jaw wychodzą  tajemnice bohaterów, każdy z nich gra w swoją grę i tak naprawdę każdy znalazł się tu z jakiegoś sobie tylko znanego powodu. Co do bohaterów to są świetnie napisani, są charakterystyczni, mający swoje za uszami. 

Cała historia jest przemyślana, bardzo ciekawie prowadzona, konsekwentnie. Książka prowadzona jest w dwóch liniach czasowych - w trakcie gry i przed nią. Dzięki temu każdego z bohaterów dobrze poznajemy, jego historię, motywację do udziału w grze. Dużo tu zwrotów akcji, dynamik. Podobało mi się to jak autorka prowadzi całą historię.

Co do zakończenia to tak naprawdę sama nie wiem, chyba spodziewałam się czegoś innego. Ale sama nie wiem czego :) 

Podsumowując jak najbardziej nie żałuję, że sięgnęłam po ten tytuł i jak najbardziej go polecam! :)

 



Opis książki:

"Sześcioro bohaterów zjawia się w lesie, żeby zagrać w tajemniczą grę. Na pierwszy rzut oka nic ich nie łączy. Pochodzą z różnych środowisk, wyznają odmienne wartości, mają różne charaktery. Nikt nie spodziewa się tego, co się stanie. Gra w podchody w jednej chwili zamienia się w grę o przetrwanie.

Kto za tym stoi i jaki jest jego cel?"

1 komentarz:

  1. Właśnie wczoraj pobrałam książkę na czytnik. Wkrótce będę ją czytała.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger