Recenzje książek: Bardzo cichy rozwód - A. Rogoziński #229



Lubicie komedie kryminalne?

Bardzo cichy rozwód to moje pierwsze spotkanie z piórem autora. Kilka komedii kryminalnych już przeczytałam jednak chyba ta najbardziej mi się podobała. Zuzanna i Kacper to małżonkowie którzy mają zamiar się rozwieść. Niby wszystko ma być proste ale sprawy bardzo się komplikują. Zostają wplątani w morderstwo, uciekają przed policją i gangsterami. Dużo się dzieje ale tak ma być. Akcja jest szybka, pojawia się dużo bohaterów, którzy są bardzo fajnie napisani. Książka już od pierwszych chwil wciąga, dialogi są zabawne, nic nie jest przesadzone. Jest tu dużo czarnego humoru, sarkazmu.

Książkę czyta się bardzo szybko, płynnie. Naprawdę podobała mi się ta pozycja i myślę, że w przyszłości sięgnę jeszcze po coś od tego autora.




Opis książki:

"Kiedyś byli szczęśliwym małżeństwem i świata poza sobą nie widzieli. Jednak po kilku wspólnych latach Zuzanna i Kacper z całego serca mają siebie dość. Każde z nich nie może się też doczekać chwili, kiedy powie drugiemu: „Chcę rozwodu!”. A kiedy wreszcie ów upragniony moment nadchodzi, szybko okazuje się, że… rozstanie to ostatnie, co będzie zaprzątać ich głowy. Wplątani w morderstwo, uciekający przed policją i gangsterami, małżonkowie zdani są tylko na siebie. Pytanie tylko: czy aby na pewno mogą sobie wzajemnie ufać? „Bardzo cichy rozwód” to kolejna powieść Alka Rogozińskiego, autora znanego z łączenia klasycznych intryg kryminalnych z dużą dawką czarnego humoru."

1 komentarz:

  1. Mam oczywiście w planach tę książkę, gdyż bardzo lubię komedie Alka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger