Recenzje książek: Wzorzec- K. Głogowska #232

Wzorzec to najnowszy thriller Karoliny Głogowskiej. Jest to moje pierwsze spotkanie z autorką i jej piórem. Książkę przeczytałam dosłownie w kilka godzin. Wzorzec wciąga i to już od pierwszej strony! Cieszę się, że sięgnęłam po ten tytuł bo się nie zawiodłam.

Podoba mi się styl autorki, to jak prowadziła bohaterów, jak ich stworzyła. Książka napisana jest prostym językiem bardzo przyjemnym językiem. 

Dużo się dzieje, nie ma czasu na nudę! 

Historię poznajemy z dwóch perspektyw czasowych: teraz i wtedy. Dzięki temu możemy bardziej wczuć się w akcję, poznać motywacje bohaterów, ich losy, tok myślenia. 

Podobał mi się to jaki autorka stworzyła klimat.

Bardzo cieszę się, że przeczytałam tę książkę. Na pewno sięgnę po kolejne książki autorki i będę je polecać!



 Opis książki:

"Przypadkowa śmierć. Zaplanowane zabójstwo. W co wierzysz?

W trójmiejskim mieszkaniu znaleziono zwłoki mężczyzny. Ślady na jego szyi wskazują na uduszenie, ale wokół jest pełno krwi. Adam Hinz był notowany, miał wrogów, mieszkanie opłacała mu fundacja wspierająca osoby doświadczające przemocy. Na policję zgłasza się Sawa Bogucka, prezeska fundacji, twierdząc, że zabiła Hinza w obronie własnej. Mężczyzna miał mieć na jej punkcie obsesję.

Czy Sawa jest psychopatką, czy niewinną ofiarą, która przypadkiem stała się sprawcą?"

2 komentarze:

  1. Jak na razie nie po drodze mi z thrillerami i mimo Twojego polecenia raczej nie mam w planach tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła brzmi bardzo kusząco. Chcę poznać tę historię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger