Recenzje książek: Kiedyś dogonimy Paryż - M. Kołosowska # 105

Jest to moje pierwsze spotkanie z autorką ale już wiem, że nie ostatnie! Książkę czyta się bardzo szybko, przyjemnie, napisania jest  prostym językiem. Określam tą książkę jako idealną na chwile odpoczynku, relaksu. Ja z tą książką odpoczęłam. 

Jest to opowieść o kobietach po 40, które maja już swoje bagaże doświadczeń. Są to znajome z internetu, gdzie często do siebie piszą, kontaktują się. Każda z nich ma swoje problemy, rozterki. 

W tym tomie główną bohaterką jest Zosia i poznajemy ją bardziej niż inne przyjaciółki. Jest to kobieta z dwójką dorosłych dzieci, jednak  jest samotna. Dzieci wylatują z gniazda a ona musi teraz zadbać o siebie, o swoje szczęście. Czy uda jej się znaleźć miłość. I jak rozwinie się jej znajomość z kobietami poznanymi internecie? 

Porusza ważne tematy samotność osób już dojrzałych, czekających na to, że w życiu spotka jej jeszcze prawdziwa miłość, będą szczęśliwe. 

Książka wciąga i tak naprawdę przeczytałam ją bardzo szybko. Jeśli lubicie literaturę obyczajową, kobiecą z nutką tajemniczości to myślę, że ta pozycja powinna Was zainteresować. Ja już nie mogę doczekać się kolejnej części.

Jednak jeśli spodziewacie się, że książka przeniesie Was do Paryża to niestety tak nie będzie. 

Polecam Wam sprawdzić ten tytuł:) 



 Opis książki: 

"Zosia – rozwódka, mama dwóch dorosłych córek – po latach, zupełnie przypadkiem, spotyka swojego dawnego kolegę z pracy. Jak się okazuje, połączyło ich wówczas coś więcej, ale oboje, z zupełnie różnych powodów, przestraszyli się tej relacji. Jak będzie wyglądała ich rzeczywistość dziesięć lat później, kiedy wydaje się, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby mogli być razem? I czy tym razem Zosia nie zrezygnuje i pokona demony przeszłości? "

3 komentarze:

  1. A ja jako niepoprawna frankofilka zobaczyłam "Paryż" w tytule i już liczyłam, że książka pomoże mi się tam przenieść. :) Skoro nie, to chyba odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to książka, którą chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger