Recenzje książek: Niełatwe powroty - A. Rak # 108

Opowieść o trzech różnych siostrach, mających różne priorytety w życiu. Choroba ojca powoduje, że spotykają się w rodzinnym domu. Najmłodsza z nich prowadzi razem z ojcem rodzinny pensjonat, kolejna mieszka za granicą a 3 rozwija swoją karierę w dużym mieście. Spotykają się wszystkie 3 po latach. Jakie będzie to ich spotkanie, czy da się odbudować zerwane więzy i naprawić relacje? Kto zrobi pierwszy krok i czy w ogóle pojednanie sióstr będzie możliwe?

Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem tej autorki  i oceniam je jak najbardziej pozytywne. Książkę przeczytałam w sobotni wieczór. Szybko się ją czyta, jest napisana prostym, przyjemnym językiem. Opisuje trudne emocje, jest jak najbardziej realna,prawdziwa nie ma tu miejsca na udawanie, przesłodzone historie. Myślę, że nie jedna taka historia mogłaby wydarzyć się w realnym życiu. 

Bohaterów da się lubić i mimo tylko 300-stronicowej historii da się z nimi zżyć. Nie są idealni ale dzięki temu realni. Czytając czułam bijące ciepło od tej historii.  

Zakończenie książki pozostaje jak najbardziej otwarte i już z niecierpliwością czekam na kolejny tom. 




"Pierwsza część nowej serii obyczajowej Pensjonat na wzgórzu.



Patrycję, Martynę i Klaudię dzieli zbyt wiele, by mogły się dogadać. Kiedy ich ojciec dostaje zawału i w szpitalu walczy o życie, kobiety spotykają się, by postanowić, co dalej. Relacje między siostrami są oziębłe, przeszłości nie da się po prostu wymazać, a niemal każda rozmowa przeradza się w kłótnię.

Trzy siostry skrywają także bolesne tajemnice. Patrycja się rozwodzi, partner Martyny zachowuje się tak, jakby wstydził się ich związku, a Klaudia ma romans z żonatym mężczyzną.
Czy kobiety znajdą po latach wspólny język?
Czy uda im się uratować podupadający pensjonat ojca?

I czy o każdą miłość warto walczyć?"

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że spotkanie z tą autorką okazało się udane. Ja nie znam jeszcze jej twórczości, ale słyszałam już wiele pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że mam ochotę sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger