Recenzje książek: W tym domu straszę - K. Herman # 104



Kilka komedii kryminalnych miałam już okazję przeczytać. Jednak zawsze w tego typu książkach pojawiał się trup. Jednak w tej książce jest inaczej- zamiast trupa jest duch. Nie będę Wam streszczać fabuły ponieważ opis książki umieszczam w komentarzu.

Książka napisana jest bardzo prostym, lekkim w odbiorze językiem. Czyta się ją bardzo ale to bardzo szybko chyba aż za bardzo. Nie ma czasu na zaprzyjaźnienie się z bohaterami. Trzeba zaznaczyć, że jest to debiut literacki autorki i mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej!

Trzeba przyznać, że pomysł na fabułę był bardzo dobry jednak czegoś mi w tej historii zabrakło. Chyba po prostu poczucie humoru autorki do mnie nie przemówiło, nie mogłam wczuć się w tą historię. W tego typu książkach mamy do czynienia z chaosem i tak tutaj też jest. Dużo pechowych sytuacji spada na główną bohaterkę wręcz absurdalnych. 


Nie odradzam Wam tej książki ponieważ może się ona podobać. U mnie niestety nie pykło z poczuciem humoru. Warto sprawdzić samemu i dać szansę tej książce. :) 


"Komedia obyczajowa z dreszczykiem nagrodzona w konkursie „Moc śmiechu”.

Iskra, ambitna studentka psychologii, postanawia przez wakacje opiekować się babcią, która niedawno przeszła zawał. Eleonorze daleko jednak do schorowanej staruszki. Energiczna seniorka nie stroni od alkoholu oraz towarzystwa znacznie młodszych mężczyzn i ani myśli rezygnować z rozrywkowego trybu życia. Chcąc pozbyć się apodyktycznej wnuczki, stara się ją przekonać, że dom jest nawiedzony.

Wbrew oczekiwaniom babci i wrodzonemu sceptycyzmowi Iskra podchodzi do sprawy nad wyraz poważnie. Szybko staje się specjalistką od egzorcyzmów i najrozmaitszych ezoterycznych rytuałów. Pomagają jej beznadziejnie w niej zakochany Julek oraz tajemniczy, nieziemsko przystojny biznesmen Arnold. Kluczem do rozwiązania zagadki starego domu okazuje się historia jego pierwszych właścicieli…"

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger