Recenzje książek: Gra o marzenia -D. Muniowski #144

Po książkę sięgnęłam z ciekawością. Trzeba zaznaczyć, że jest to debiut autora.

Jest to prosta historia napisana dość prostym językiem. Przez pomyłkę adresu bohaterowie się poznają i tak zaczynają splatać się ich dalsze losy. Autor pokazuje problemy z jakimi mierzymy się na co dzień, utarte schematy, dyskryminację ze względu na płeć czy jak na nasze życie wpływa trudne dzieciństwo czy dominujący rodzice i jak trudno odciąć się od toksycznych więzi.. Bohaterowie pojawiający się w tej książce są realni.

Jednak książka jest przede wszystkim dość przewidywalna, wszystko szybko się dzieje, mam wrażenie, że wątki są za bardzo spłycone. Niby pojawia się jakiś problem ale już za chwilę zostaje on rozwiązany. Dla mnie bohaterowie są zbyt mało "rozbudowani". Pomiędzy tą dwójka - Maćkiem i Anetą - nie wyczuwałam ani odrobiny pożądania, żadnej chemii, emocji. 

Poczucie humoru autora też za bardzo do mnie nie przemówiło, za dużo tych śmieszków, żarcików i nie wszystkie ze smakiem. Zaznaczam, że przed lekturą kompletnie nie znałam yt ani instagrama autora. I nie wiem jak dla Was ale tłumaczenie, że książkę pisało się przez miesiąc to żadne tłumaczenie bo to czytelnika tak naprawdę nie powinno interesować. Najważniejsza dla nas, odbiorców, jest treść a nie to jak ona powstaje. 

Podsumowując jest to typowa książka dla rozrywki a i takie książki są nam potrzebne!  

Musicie sami ocenić czy chcecie ją przeczytać. Decyzję pozostawiam już Wam :) 



"Maciek twardo stąpa po ziemi. Zakotwiczony w rzeczywistości wykonuje „wymarzoną” pracę.



Aneta żyje marzeniami i stara się konsekwentnie je realizować.

Żadne z nich nie spodziewa się tego, jak bardzo ich życie odmieni pocztowa pomyłka i jakie będą skutki odwiezienia właścicielce źle zaadresowanej paczki. Gdy młodsza siostra Maćka odkryje przypadkiem pokój najsłynniejszego w Polsce gamera…"

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger