Recenzje książek: Małż- M. Dzido #147

Wydawnictwo Relacja podjęło się wydania na nowo książki Marty Dzido z 2005 roku. 


Główna bohaterką jest Magda, która szuka swojej drogi w życiu, pracy, dobrego związku i tak naprawdę przede wszystkim szuka siebie. Dużo w tej książce smutku, żalu, bólu, rozczarowania. 

Interesującym zabiegiem są dwa alternatywne zakończenia jedno pesymistyczne, drugie optymistyczne. 



Czytaliście coś od Marty Dzido?


Opis książki:

"Książkowy debiut Marty Dzido, uhonorowanej w 2019 Europejską Nagrodą Literacką.



Społeczno-feministyczna powieść, której bohaterka szuka pracy, szuka dobrego związku, szuka siebie. Nie potrafi tego znaleźć, czy nie chce?

Książka dla młodych i wrażliwych oraz starych i nieczułych, w której autorka eksperymentuje z językiem, a życie eksperymentuje z Magdą. Jak to się skończy? Ty zdecydujesz – powieść ma dwa zakończenia, optymistyczne i pesymistyczne. Co wybrałaby Magda? Co wybierzesz ty?"

4 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie, ale nie jestem pewna, czy doczytałabym do końca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bardzo tego podwójnego zakończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa warianty zakończenia bardzo mnie ciekawią i chętnie sięgnę po książkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger