Recenzje książek: Wychodząc z ukrycia - E. Olchowa #142

Z przyjemnością sięgnęłam po ten tytuł. Naprawdę byłam bardzo ciekawa tego jaka ta książka będzie. I trzeba dodać do tego, że już dawno nie czytałam fantastyki. Jest to pierwszy tom sagi Zrodzona napisany przez Ewę Olchową.

I tak powoli czytając zostałam wprowadzona do magicznego świata, gdzie pojawiają się Łowcy i Luminaci. Główną bohaterką jest Rose, która tak naprawdę poznaje swoją tożsamość, kim tak naprawdę jest. Mamy tutaj połączenie świata normalnego z tym do którego dostęp mają wybrani. Świat napisany przez autorkę jest wciągający. Nastolatka poznaje skrywane tajemnice i musi się z tym nauczyć na nowo żyć.

Książka ta idealna jest na pewno dla młodzieży jednak starsi czytelnicy tez się odnajdą w świecie stworzonym przez autorkę. Początkowo czytając miałam wrażenie, że skądś już to znam. Jednak w miarę rozwoju wydarzeń różnic było coraz więcej. Całość czyta się bardzo dobrze, przyjemnie, historia wciąga.

Podsumowując po przeczytaniu pierwszego tomu mam ochotę na więcej i więcej! Myślę, że jest to najlepsze podsumowanie. Już za chwilę sięgam po kolejny tom i nie mogę doczekać się z tym jak to dalej się potoczy.



Opis książki

"Porywająca historia o dojrzewaniu, przyjaźni i miłości. Osadzona w świecie fantastyki, łączy w sobie znamiona romansu i grozy.

Porzucona przez matkę jako noworodek trafiasz pod opiekę starszej kobiety, która z czasem staje się Twoim całym światem.
Pozbawiona własnej tożsamości wzrastasz w duchu bezwzględnego posłuszeństwa.
Mimo to nie masz złudzeń. Wiesz, że nie należysz do tego świata.
Za silna… za szybka…
Zamknięta w czterech ścianach, jesteś jak ucywilizowane zwierzę.
Wyuczona wstrzemięźliwość i opanowanie tylko z pozoru czynią Cię człowiekiem.
Co jednak stanie się, jeśli spotkasz podobnych do siebie?
A wiedz, że przydarzy się to prędzej czy później...."

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger