Recenzje książek: Obca kobieta M.Majcher #141

Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki i już wiem, że nie ostatnie. Magdalena Majcher z niebywałą lekkością pisze o trudnych tematach. Książka jest tak wciągająca, ze ja ją przeczytałam w jeden dzień, po prostu nie mogłam się oderwać. Książkę czyta się bardzo przyjemnie i szybko.

Wydarzenia w książce prowadzone są dwutorowo: przeszłość i teraźniejszość. Dzięki temu możemy lepiej poznać, zrozumieć bohaterów i ich zachowania. Książka wywołuje różnego rodzaju emocje. Jest to opowieść o pięknej więzi emocjonalnej pomiędzy matką a córką.  Pokazuje jak ważna w życiu dziecka jest matka. Pokazuje jak bezwarunkowa jest miłość matki do córki.I niezależnie od tego czy matka ta nosiła dziecko pod sercem czy zastępuje biologiczną matkę. 

Jeśli lubicie czasami sięgnąć po książkę, która porusza głębsze tematy to jak najbardziej polecam Wam ten tytuł.



Opis książki:

"Weronika ma pewien mroczny sekret, który zdeterminował całe jej życie. Pod maską spokojnej bibliotekarki ukrywa błędy i grzechy młodości. Nie planowała dzieci. Uważała, że nie nadaje się na matkę, ale los zdecydował za nią, stawiając na jej drodze Huberta i jego córkę Oliwię.



Dziesięć lat później Hubert odchodzi. Weronika z dnia na dzień staje się dla Oliwii tym, kim właściwie zawsze była – obcą kobietą. A może jednak nie? Może nie trzeba urodzić, żeby zostać matką?"

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger