Recenzje książek: Jak zatrzymać przy sobie księcia - L. Bell #200

Jak zatrzymać przy sobie księcia to drugi tom serii Skandaliczne książęta. 

W tej książce poznajemy dalsze losy Dorothei Beaumont - przyrodniej siostry Charlene. Dorothea to potulna, wzorowa i posłuszna córka. Jednak zmienia się to po nieudanym ślubie kiedy to dziewczyna wyjeżdża do Irlandii. Dziewczyna buntuje się na kolejne plany matki, która chce szybko ją wydać za mąż. Pewnego dnia poznaje księcia Osborne - Daltona. Jednak kobieta nie chce wychodzić za mąż, chce być niezależna, sama decydować o sobie. Ale czy jej się to uda? Czy oprze się urokowi księcia i będzie wierna swoim postanowieniom? O tym przekonacie się czytając tę książkę. 

Książkę czyta się bardzo fajnie, polubiłam bohaterów i naprawdę im kibicowałam. Byłam ciekawa losów przyrodniej siostry Charlene i powiem szczerze nie zawiodłam się. Książka jest praktycznie na takim samym poziomie jak pierwszy tom (przypominam tylko, że bardzo podobał mi się pierwszy tom). Jedynie przyczepię się do okładki, która wygląda jak z taniego romansu czy Harlequina).

Całość oceniam pozytywnie, nie żałuję ani minuty poświęconej na lekturę tej książki. Czasami potrzebny jest taki dobrze napisany romans. Autorka nie boi się także scen erotycznych jednak nie ma ich tu zbyt dużo - wszystko jest fajnie wyważone.

Nie jest to przesłodzony romans, autorka wykreowała charakterne postacie z którymi nie można się nudzić. Można się domyślić jak potoczą się niektóre wydarzenia jednak nie przeszkadzało mi to. Moim celem przy tej książce było odpocząć, spędzić fajnie czas i dobrze się bawić! Podoba mi się styl pisania autorki, to jak oddała klimat całej opowieści. Czyta się bardzo szybko i bardzo przyjemnie!

Polecam Wam sprawdzić tę książkę, a jeśli jeszcze nie znacie tej serii to jak najbardziej myślę, że warto to zmienić. Ja już nie mogę doczekać się kolejnego tomu którego premiera zaplanowana jest na lipiec. Jeśli lubicie historyczne romanse to jak najbardziej polecam!:) 



Opis książki:

"Z pewnością słyszeliście o Dorothei Beaumont.


To ja – posłuszna córka. Zawsze wiedziałam, co jest moją powinnością: wspaniały debiut, otrzymanie kilkunastu propozycji małżeństwa i wzbudzenie tym zazdrości innych arystokratek. Zwieńczeniem planów moich rodziców byłby mój ślub z księciem… którego nigdy dotąd nie spotkałam i – co gorsza – którego serce zdobyła moja przyrodnia siostra Charlene.
I to był powód, dla którego po raz pierwszy sprzeciwiłam się woli rodziców. Przez całe życie byłam idealną córką i nadszedł czas, by to zmienić.
Dzięki tej decyzji wreszcie posmakowałam wolności – i nie zamierzam poślubić żadnego mężczyzny.
Będę silna i niezależna.
Nie ulegnę nawet księciu Osborne, którego uwodzicielski uśmiech sprawia, że... chcę ulec.
Ale czy dam radę oprzeć się namiętności i mężczyźnie, którego tajemnicę znam tylko ja?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger