Recenzje książek: Podejrzana - B. Labuskes #197

Dla fanów thrillerów psychologicznych mam propozycję. A tą propozycją jest nowość od Wydawnictwa Luna - Podejrzana. Jest to pierwsza książka z cyklu o  dr Gretchen White.

Książka bardzo mnie wciągnęła- świadczyć o tym może to, że przeczytałam ją praktycznie w 24h.  

Jest to tak naprawdę typowy kryminał psychologiczny. Główną bohaterką jest Grethen White - psycholog i kryminolog, specjalistka w dziedzinie antyspołecznych zaburzeń osobowości i przestępstw  zużyciem przemocy. Trzeba dodać, że jest także socjopatką i to właśnie ona pomaga w rozwiązaniu najnowszego morderstwa. Trzeba dodać, że nasza pani psycholog w przeszłości była podejrzaną o zabicie własnej ciotki.

Książkę czyta się bardzo fajnie, wciąga a przede wszystkim zaskakuje, dużo tu zwrotów akcji. Trzyma w napięciu i sprawia, że chcemy więcej i więcej. Dużo tu emocji, zachowań człowieka, postacie są wielowymiarowe, nie ma tu miejsca na nudę! 

Polecam Wam sprawdzić ten thriller. Myślę, że się nie zawiedziecie i z wielką ciekawością będziecie poznawać dalsze losy bohaterów. Ciekawa jestem czy uda Was się obstawić kto był mordercą bo ja muszę się przyznać myliłam się i zostałam zaskoczona!



Opis książki:

"Psycholog i kryminolog dr Gretchen White jest specjalistką w dziedzinie antyspołecznych zaburzeń osobowości i przestępstw z użyciem przemocy. Pomogła detektywowi Patrickowi Shaughnessy'emu rozwiązać tyle ważnych spraw, że jej własna historia jest często pomijana milczeniem: Gretchen to osoba ze zdiagnozowaną socjopatią, w przeszłości podejrzewana o zabicie własnej ciotki. Shaughnessy uważa, że morderstwo uszło Gretchen na sucho.

Nowa, głośna sprawa, która ląduje na biurku Shaughnessy'ego, wydaje się jednocześnie otwarta i zamknięta. Bezduszna nastolatka Viola Kent zostaje oskarżona o zabicie swojej matki. Opinia publiczna uznała już dziewczynę za winną. Jednak Gretchen być może dostrzega w Violi coś, czego nikt inny nie widzi – siebie.

Jeśli Viola jest kozłem ofiarnym, to kto naprawdę zabił? I co ukrywa? Aby odkryć prawdę, Gretchen musi wkroczyć w czeluść nie tylko mroczną i bezlitosną, ale i przerażająco znajomą."

4 komentarze:

  1. Chciałbym rozwiązać tę książkową zagadkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już znajduje się na mojej półce. Na pewno w wolnej chwili do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja tematyka. Bardzo chętnie bym ją przeczytała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger