Recenzje książek: Poczuj magię Księżyca- K. Missen #291

Powiem Wam, że Księżyc od zawsze mnie fascynował. Musicie przyznać, że pełnia jest tajemnicza i ja od zawsze czuję, że ma na mnie wpływ. 

Dlatego też z wielką chęcią zabrałam się za lekturę książki Poczuj magię Księżyca. Książkę czytało się bardzo fajnie, przyjemnie. Autorka w przejrzysty sposób przedstawia nam istotę księżyca oraz jego wpływ na nasze życie. Autorka twierdzi, że księżyc ma niesamowite oddziaływanie na człowieka, przedstawia także zaklęcia i rytuały czy to jak możemy przygotować wodę księżycową. 

Książkę traktuję jako swego rodzaju ciekawostkę, cieszę się, że po nią sięgnęłam, kilku rzeczy dowiedziałam się a w kilku utwierdziłam. 




Opis książki:

"Zapraszam cię w podróż po krainie magii Księżyca i jego symboliki

Ciepła i inspirująca książka o Księżycu, jego magii i o tym, jak ją wpleść w swoje życie. Wnosi wiedzę i praktyki mistyczne do współczesnego życia w taki sposób, że każdy może wziąć z tego coś dla siebie. Zawiera wystarczająco dużo informacji, aby można zrozumieć podstawy astrologii księżycowej bez zagubienia jego magiczności."

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger