Recenzje książek: Shameless - W. Jaczewska #289

Głównych bohaterów poznajemy gdy kończą liceum. Ava, córka najlepszego prawnika w Kalifornii jest przekonana, że swoje życie spędzi z Masonem (tak jak zostało to zaplanowane). Jednak dziewczynie podoba się inny chłopak Weston Cavill, który po wspólnej nocy znika z jej życia.

Mija 10 lat, Ava jest narzeczoną Masona, ma swoją agencję, jest zamożna, jej życie z pozoru jest doskonałe. Jednak wszystko się zmienia gdy pewnego dnia spotyka Westona. Mężczyzna jest bogaty, jest zupełnie inny niż Ava go zapamiętała. Jak się okazuje ma wobec niej plan, nie wszystko jest takie jak się wydaje. Weston ma swoja historię. 

Jak potoczą się losy tej trójki dowiecie się sięgając po książkę Shameless. 

Przyznam szczerze, że gdy sięgałam po Shameless nie spodziewałam się, że książka aż tak mi spodoba i nie będę mogła się od niej oderwać. Bardzo spodobał mi się styl autorki, bohaterowie, których stworzyła oraz ich perypetie, relacja pomiędzy Avą i Westonem - relacja hate-love :)

Całość czyta się bardzo fajnie, szybko, wciąga niesamowicie. 

Shameless to książka z gatunku romans - literatura obyczajowa. Autorka nie boi się scen seksu jednak mam wrażenie, że wszystko jest wyważone. 

Oprócz wątku miłosnego autorka poruszyła także temat oczekiwań rodziców wobec dzieci oraz jak ważna jest wolność wyboru i życia wobec swoich zasad. 

Bardzo spodobała mi się ta historia i z niecierpliwością czekam na kolejne książki autorki!



Opis książki:

"Romans, w którym z miłością może konkurować tylko nienawiść.

Ava Green wiedzie na pozór idealne życie. Piękna córeczka najlepszego prawnika w Kalifornii, złota dziewczyna z Yale i właścicielka agencji PR w Nowym Jorku. Narzeczona Masona Browna, najbardziej pożądanego mężczyzny w Ameryce. Doskonała w każdym calu, poprawna do bólu, zna swoją wartość.

Jednak każda księżniczka za luksus musi płacić wysoką cenę. Bo dziedziczki kalifornijskich fortun mają wszystko poza jednym: wolnością. A właśnie nią smakował Weston "Flame" Cavill, chłopak, któremu w ostatni dzień liceum oddała wszystko to, co najcenniejsze: siebie. Gotowa była dać jeszcze więcej, tyle że on zniknął. A jej nigdy nie udało się o nim zapomnieć.

Jego ogień nie tylko mnie poparzył. On spalił mnie doszczętnie.

Gdy 10 lat później ich drogi znów się krzyżują, jedyne, na co Ava ma ochotę, to głośno zakląć. Szybko okazuje się, że Weston nie jest tym chłopakiem, w którym się zakochała... i ma wobec niej pewien plan."

2 komentarze:

  1. Może kiedyś nadarzy się okazja, aby przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu lubię czytać romanse, więc nie mówię nie tej książce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger