Recenzje książek: Rzeczy, które robimy w ciemności- Jennifer Hillier #294

Rzeczy, które robimy w ciemności to trzecia książka tej autorki, którą miałam okazję przeczytać.

Historia stworzona przez autorkę wciągnęła mnie niesamowicie, nie mogłam się od niej oderwać. Mimo, że książka ma ok. 500 stron to bardzo szybko ją przeczytałam.

Jest to thriller wielowątkowy, z nieśpieszną akcją. Bohaterowie są fajnie skonstruowani, mają swoją przeszłość, która ich ukształtowała. Jednak jak się okazuje przed przeszłością nie można uciec. Autorka umiejętnie przedstawia nowe fakty, wspomnienia, tropy przez co tak naprawdę ciężko stwierdzić komu wierzyć i kto zabił. W tej książce dostajemy pojedyncze elementy i dopiero po ich połączeniu uzyskujemy odpowiedzi. Na pewno nie jest to przewidywalna książka.

Bardzo podobała mi się ta książka. Nie mogę się doczekać kolejnych nowości od Jennifer Hillier.



Opis książki:


"Paris Peralta, instruktorka jogi, siedzi na podłodze w łazience z brzytwą w ręku. W wannie pełnej krwi leży jej martwy mąż. Ona nic nie pamięta z ostatniego wieczoru, nie wie, co działo się w nocy, wciąż słyszy tylko rozdzierający krzyk, który zbudził ją rano. Kobieta zostaje aresztowana.

Wszystko wskazuje na to, że będzie oskarżona o zabicie męża. Jest załamana i przerażona. Ale nie to oskarżenie przeraża ją najbardziej. Najbardziej Paris obawia się medialnej wrzawy, jaka z pewnością rozpęta się wokół niej po tym wszystkim. Dziennikarze zaczną szperać w jej biografii i szybko dokopią się do tego, od czego uciekła i co chciała zostawić za sobą raz na zawsze. Dopadnie ją ponura przeszłość. A na to się właśnie zanosi, bo akurat warunkowo zwolniono z więzienia Ruby Reyes, skazaną dwadzieścia lat wcześniej za brutalne zabicie kochanka. Ona wie, kim naprawdę jest Paris i chętnie podzieli się tą wiedzą z innymi…

Czy może być coś gorszego od oskarżenia o morderstwo?! Zarzut popełnienia dwóch morderstw."

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad lekturą tej książki i przekonałaś mnie, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo mocno zainteresowana tą książką. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sięgnęłam sobie tę książkę na Legimi i z ciekawością ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger