Recenzje książek: Dama i kochanka - M. Liga #177

Naprawdę jestem osobą, która nie skreśla książki od razu. Daję zawsze szanse staram się zawsze dostrzec jakieś plusy. Jednak po przeczytaniu ponad 100 stron tej książki po prostu nie dałam rady. Ja wiem, że to jest erotyk jednak ta książka to dla mnie już za dużo. Bardzo dużo tu scen erotycznych, dla mnie za dużo, robiło się to po prostu niesmaczne. 

Samo przeskakiwanie pomiędzy bohaterami i w czasie powodowało, że czułam się lekko zagubiona.  Książka napisana jest prostym językiem. 

I musicie teraz sami zdecydować czy jest to książka dla Was. Widząc opinie innych czytelników chociażby na lubimyczytać to ta pozycja może się podobać. (ocena na ten moment to 8,9 :D )



"Konwenanse, skromność i dobre obyczaje idą w kąt, o moralności lepiej zapomnieć… Ignacy, którego rodzice należą do śmietanki towarzyskiej Warszawy lat dwudziestych XX wieku, z ogromnym zapałem wprowadza w życie te zasady. Jedynym ratunkiem może być dla niego skromna, ustatkowana żona – ale gdzie i jak taką znaleźć? A nawet kiedy już się znajdzie, to jak sprawić, żeby to ona sprowadziła rozwiązłego męża na dobrą drogę, a nie on ją, na drogę wyuzdania i rozpusty?"


3 komentarze:

  1. Ja nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego nie przepadam za tym gatunkiem, ponieważ bardzo wiele autorek w kategoriach "erotyk" zapomina, że przede wszystkim piszą fabułę, której w tego typu książkach najczęściej po prostu brak.

    pozdrawiam
    Help Book

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger