Recenzje książek: Diabeł ubiera się na czarno - L. J. Shen #180

Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki. Powiem Wam szczerze, że lekko "odstraszała" mnie okładka jednak nie żałuję, że zaryzykowałam. Bo jak wiadomo książki nie ocenia się po okładce.



Chase i Maddie już się kiedyś spotykali. Teraz mężczyzna ponownie pojawia się w jej życiu z szokującą propozycją. Chce, żeby udawali parę przed jego umierającym ojcem. Maddie mimo wielu obaw zgadza się. Jak to wszystko się potoczy i do czego doprowadzi? O tym przekonacie się sięgając po ten tytuł.

Podobała mi się ta książka, styl autorki, całość czytało się bardzo szybko i przyjemnie. Bohaterowie, których wykreowała autorka da się lubić i z wielką ciekawością śledziłam ich perypetie. Dużo tutaj humoru, zabawnych dialogów, sarkazmu. Mamy tutaj relację hate-love głównych bohaterów. 

Podsumowując podobał mi się ten tytuł, polecam go sprawdzić jeśli lubicie tego typu książki. Z pewnością sięgnę po inne tytułu od tej autorki! :) 


Opis książki:

"Maddie Goldbloom wymyśliła sobie plan na życie, w którym wszystko jest idealne od kariery w branży modowej, przez urządzone w romantycznym stylu mieszkanie w Nowym Jorku, po chłopaka pediatrę.


Kiedy jej były chłopak Chase Black ponownie pojawia się w jej życiu z oburzającą propozycją, w pierwszym odruchu Maddie ma ochotę odmówić. Jednak jemu zależy wyłącznie na spełnieniu ostatniego
życzenia ojca. To dlatego dziewczyna się zgadza, mimo że wcześniej Chase złamał jej serce. Udawanie jego narzeczonej nie powinno być trudne, tym bardziej że to okazja, by przysporzyć zarozumiałemu arogantowi nieco cierpienia.
Ich układ doprowadza do łańcucha wydarzeń, które roztrzaskują idealne życie Maddie w drobny mak. A kiedy mur wokół serca Chase'a kruszeje, oboje są zmuszeni, by zmierzyć się z rzeczywistością.
Mówi się, że przyjaciół należy trzymać blisko, a wrogów jeszcze bliżej.
Ale co w sytuacji, gdy wróg jest jednocześnie mężczyzną, którego kochasz?"

4 komentarze:

  1. Ta książka na pewno zainteresuje wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu lubię poczytać tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie nie moje klimaty, ale można się skusić czasem na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger