Recenzje książek: ESTROGEN - M. Stachula K. Muniak A. Sinicka #171

Trzy polskie autorki połączyły siły i powstała książka o tytule ESTROGEN. Tak naprawdę w przeszłości przeczytałam tylko jedna książkę od M. Stachuli. Zupełnie nie wiedziałam czego się spodziewać. Swoją drogą to jestem ciekawa jak wygląda praca 3 osób nad jedną książką.

Poznajemy 3 różne kobiety, każda prowadzi swoją narrację w oddzielnych rozdziałach. Mamy tu była narzeczoną, siostrę i obecną narzeczoną. Wszystkie kobiety są wyraziste. Łączy je jedna osobą, którą jest Michał. Pewnego dnia mężczyzna znika a kobiety zaczynają go szukać. Każda z nich kocha go tak samo jak i nienawidzi. Poznajemy je, ich motywacje, tajemnice. Nic nie jest takie jak się wydaje.

Książka podzielona jest na 2 części: przed zaginięciem i teraźniejszość. 

Książkę czyta się przyjemnie, szybko. Chociaż mi osobiście czegoś brakowało w tym wszystkim, sama nie wiem czego:) Książka trochę zwolniła i dopiero pod koniec się rozkręciła. Brakowało mi tam też więcej o Michale. Jednak zakończenie na plus, tajemnicy Michała nie domyśliłabym się chyba nigdy!

Polecam sprawdzić ten tytuł, szczególnie jeśli lubicie twórczość tych autorek! :) 



"Trzy poczytne autorki emocjonujących thrillerów psychologicznych łączą siły we wspólnej powieści, która zmrozi krew w żyłach fanom gatunku. Magda Stachula, Alicja Sinicka i Klaudia Muniak stworzyły książkę, o której długo nie da się zapomnieć.



Nowobogacka rodzina Jurczyków pnie się po szczeblach drabiny społecznej w oszałamiającym tempie. Sieć ekskluzywnych restauracji wreszcie zaczyna przynosić niebagatelne zyski, co podnosi prestiż rodziny i otwiera przed nią nowe możliwości. Nic nie wskazuje na ciąg tragedii, które mają się wydarzyć…

Utalentowany kucharz i popularny celebryta – duma rodziny – Michał Jurczyk nie pojawia się w odcinku na żywo kulinarnego show, które pokochała cała Polska. Na puste miejsce w jury spoglądają one: Daria, Patrycja i Michalina. Kobiety kochające go do szaleństwa. Kobiety tak samo go nienawidzące. Narzeczona planująca ślub, porzucona była dziewczyna i – żyjąca wiecznie w cieniu brata – siostra bliźniaczka. Która z nich najbardziej pragnęła, żeby zniknął?"

3 komentarze:

  1. Książkę tę kupiłam sobie niedawno w wersji elektronicznej i z ogromną ciekawością ją przeczytam. Bardzo lubią twórczość każdej z pań, więc jestem ciekawa ich wspólnej pracy twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że czegość ci zabrakło. Ja jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger