Recenzje książek: Nowe początki - A. Rak #179



Trzeci tom serii Pensjonat na wzgórzu od Aleksandry Rak. - Nowe początki.

Powiem Wam szczerze, że nie mogłam się doczekać dalszych losów sióstr poznanych we wcześniejszych tomach. 

W tej części następuje dużo rozstrzygnięć, bohaterki żegnają się z przeszłością i wchodzą w przyszłość. Nie brakuje tu smutnych momentów, przełomowych. Wiele wątków zostaje wyjaśnionych, na dużo pytań siostry sobie odpowiadają. 

Książka napisana jest w bardzo przyjemny sposób, prostym językiem. Ja przeczytałam ją dosłownie w jeden dzień. Bardzo była ciekawa jak potoczą się losy bohaterek poznanych we wcześniejszych tomach. Czy uda się scalić całą rodzinę, czy uda się wybaczyć, dopowiedzieć to co niedopowiedziane? Czy siostry znajdą szczęście i spokój i będą mogły ruszyć z czystą głową w przyszłość?

Autorka porusza wiele ważnych tematów, pokazuje jak ważna jest rodzina, rodzeństwo, wsparcie. Nie zawsze jest kolorowo ale warto dążyć do jak najlepszych relacji przede wszystkim rozmawiać ze sobą, starać się wszystko wyjaśnić. 

Cieszę się, że sięgnęłam po tę serię, poznałam pióro autorki. Zżyłam się z bohaterami i po prostu kibicowałam im.

Jeśli szukacie obyczajowej książki, lubicie tego typu klimaty to z czystym sumieniem polecam Wam tę serię. 

Opis książki:

"W pensjonacie na wzgórzu znów wiele się dzieje. Patrycja i Martyna spotykają się
z rodzicami. Młodsza z sióstr ma wielki żal do matki, która przed laty zostawiła ją
i wyjechała za granicę.
Martyna, która sama teraz spodziewa się dziecka, poznaje Bartosza. Początkowo ta znajomość jest pełna napięć, jednak nieoczekiwanie mężczyzna staje się dla niej wsparciem.
Patrycja zaczyna rozumieć, że całe życie była podporządkowana matce. Postanawia to zmienić, znajduje nową pracę i zaczyna życie na własny rachunek.
Klaudia wyjeżdża do Krakowa, aby odszukać Marka i dowiedzieć się, dlaczego wyjechał bez słowa.
Czy siostrom uda się odnaleźć prawdziwą miłość i spokój?
Czy wydarzy się coś, co ostatecznie zażegna wszystkie konflikty i scali rodzinę?"

3 komentarze:

  1. Seria jeszcze przede mną, ale na pewno po nią sięgnę. Żałuję że doba jest tak krótka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała ta seria wydaje się bardzo interesująca. Być może skuszę się na te książki w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger