Sierpniowe denko i nowości '19

Witajcie we wrześniu! Ktoś mi powie gdzie zleciały te wakacje i mój urlop?
I od razu na wstępie jako, że jutro wracam po urlopie do pracy to czuje się tak jakbym rozpoczynała jakiś nowy etap. Nie wiem ten wrzesień na mnie tak zadziałał, powrót do szkół, powolna zmiana pogody a także koniec wakacji. Mam zamiar zmobilizować się w pewnych dziedzinach swojego życia (m.in ćwiczyć jeszcze więcej, zdrowiej jeść, pisać BLOGA regularnie, a także prowadzić dalej instagrama -> ZAPRASZAM ).

Dzisiaj przychodzę do Was z tradycyjnym już postem na początku miesiąca czyli DENKO i NOWOŚCI. Denko skromne ale zakupy już nie.


Denko nie za duże ale to zawsze coś do przodu. Cieszę się, że udało mi się wydenkować 2 produkty do depilacji bo zalegały już pewien czas na półce. Kolejnym takim produktem jest reduktor rozstępów z Ziaji. Mam sporo jeszcze takich produktów już otwartych ale odstawionych na boczny tor. I właśnie teraz będę się skupiała na nich, żeby w Nowy Rok wejść z jak najmniejszą liczbą kosmetyków. (Nowy Rok jak to brzmi przy tych upałach ale to tak naprawdę 4 miesiące do tego czasu.)


W tym miesiącu zaszalałam pod względem zakupów. Wszystko przez Yves Rocher i ich urodzinową promocję dla mnie. Od września zaciskam pasa i nastawiam się na zużywanie. No dobra nie tylko przez to. promocja w Rossmanie też nie pomogła no i jeszcze dodatki do gazet.


A jak u Was wygląda denkowanie? Dużo udało się zużyć? Czy więcej zakupów jak u mnie?

10 komentarzy:

  1. Całkiem sporo zużyłaś, ale jeszcze więcej przybyło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Promocje w Rossmanie mnie też skusiła. Ciężko było bowiem nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe nowości z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo bardzo ciekawych kosmetyków. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd wypróbowałam naturalne kosmetyki, nie potrafię korzystać z innych. Gdybyś miała jakieś testy naturalnych produktów daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupuję tylko to co mi się kończy, a i tak mam za dużo kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojego denka nic nie znam, ale z nowości znam odżywkę do włosów Anwen i wodę pokrzywową z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w ogóle nie skorzystałam z tej promocji w Rossmannie. Stwierdziłam, że nie będę na siłę kupować 3 kosmetyków skoro potrzebny mi jest tylko jeden. Trzymam kciuki za denkowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger