Szampon do włosów Pantene Pro-V Aqua Light


Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o szamponie do włosów od Pantene. A dokładniej o Pantene Pro-V Aqua Light. Szampon do włosów powinien dobrze myć włosy a przede wszystkim ich nie przetłuszczać. A czy ten spełnia te podstawowe funkcje? Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam na recenzję :) 




Szampon dostajemy w 400 ml butelce, która jest poręczna, wygodna w użyciu, solidnie wykonana. Sam szampon jest gęsty - dzięki czemu jest wydajny. Bardzo dobrze się pieni.

Ma bardzo ładny zapach a także jest przeźroczysty (czytałam gdzieś, że takie szampony są najlepsze.) 

Co do działania to dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Nie spowodował szybszego przetłuszczania się włosów. Włosy po jego użyciu rzeczywiście są lekkie, nie są splatane, są podniesione u nasady. 

Jestem bardzo zadowolona z działania tego szamponu i myślę, że jeszcze nie raz i nie dwa go kupię. 

A wy używałyście kiedyś tego produktu? Co o nim sądzicie? A może macie jakiś swój ulubiony szampon do włosów? Jeśli tak to piszcie :) 


22 komentarze:

  1. Ja niezmiennie od ponad roku używam szamponów ziołowych Farmona i jestem mega zadowolona 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety po szamponach Pantene zawsze swędzi mnie skóra głowy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba go nie miałam, chociaż kiedyś używałam produktów Pantene.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego szamponu. Na razie korzystam z firmy Garnier i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam kiedyś po nim łupieżu, więc już po niego nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mogę używać szamponów tej firmy, bo mi nie służą, ale kiedyś bardzo lubiłam ich maskę, oczywiście ją wycofali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie sięgałam po żaden produkt tej firmy..Wiem, że mam jakiś szampon w zapasach. Może warto sobie o Pantene przypomnieć..

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mogę stosować tylko naturalne ziołowe produkty. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam tego szamponu. Jedynie, który podchodzi mi do włosów to Gliss kur.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojaaa miałam go chyba x lat temu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten szampon i był ok. Jednak obecnie używam tych z Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że nie przetłuszcza włosów. Dla mnie do podstawa. Ja jednak wybieram szampony ochraniające kolor. Teraz mam taki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tylko od lat sprawdzonych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś go miałam, ale od lat sięgam po naturalne szampony

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze tej serii, ale skoro chwalisz, to chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki Pantene ale dawno po nie nie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam innych z tej firmy i również dobrze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestuję ten szampon na moich włosach, bo jeszcze go nie używałam :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy go nie używałam :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam i nie używałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, a właśnie ja spotkałam się kiedyś z całkowicie przeciwnym komentarzem - że lepsze są szampony o kremowym kolorze, a nie te przezroczyste i tak to u mnie też działa. Te kremowe o wiele lepiej się u mnie sprawdzają, a te przezroczyste i bez SLS-ów są dla mnie za łagodne i powodują szybsze przetłuszczanie włosów. Ale oczywiście każde włosy są inne i każdemu może służyć coś zupełnie innego :) Tego szamponu nie miałam, w ogóle chyba nigdy nie miałam żadnego szampony Pantene Pro V. Najbardziej lubię się z różnymi rodzajami Garnier Fructis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger