Kulinarnie: Tłusty Czwartek - przepis na pyszne pączusie z serka homogenizowanego. #2

Już w tym tygodniu mamy Tłusty Czwartek (sama nie wiem kiedy zleciał ten karnawał). W ten dzień staram się zjeść przynajmniej 1 pączka (no na jednym się nie kończy). Tego dnia nie liczę kalorii.

Dziś chciałam się z Wami podzielić przepisem na minipączki z serkiem homogenizowanym. Można je bardzo szybko wykonać, z bardzo łatwo dostępnych składników.




Składniki

1 opakowanie waniliowego serka homogenizowanego (180g)
1 i 1/2 szklanki mąki
3 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
olej do smażenia
cukier puder do posypania

Sposób przygotowania 

Dokładnie mieszamy serek z jajkami przy pomocy miksera (wolne obroty). Partiami wsypujemy mąkę i proszek do pieczenia. Ciasto powinno mieć konsystencję gęstego budyniu.
Na gorący olej kładziemy łyżeczką porcję ciasta. Pączki smażymy z obu stron. Gorące posypujemy cukrem pudrem.    

Pączki z tego przepisu robiłam już wielokrotnie i zawsze były bardzo dobre! W tym roku też na nie postawię! :) 



16 komentarzy:

  1. Pączki z serka homogenizowanego są najpyszniejsze na świecie. Moja córka je uwielbia - całorocznie, nie tylko w tłusty czwartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je robię i bardzo lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo apetycznie, muszę je zrobić 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to takie bardziej racuchy, ale przepis zapisuję do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny, przepis wydaje się naprawdę prosty! Ja zamierzam w środę zrobić faworki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję kiedyś ten przepis, gdy znajdę trochę czasu.
    Bardzo smacznie wyglądają :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam kiedyś podobne i mi nie wyszły. Jestem kaleką w kuchni, wiec pewnie dlatego :D cały talerz był do wywalenia :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nich wiele razy, ale nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o upieczeniu pączków w piekarniku, ale chyba nie dam rady czasowo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym zjadła, musza być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, prostu przepis... kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądają te pączusie :) Ja obiecałam sobie, że w przyszłym roku spróbuję zrobić pączki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger