Schwarzkopf GlissKur - Szampon do włosow

Już dawno nie było tu żadnej recenzji kosmetyku. I dziś nadszedł ten moment. Chcę Wam napisać kilka słów o szamponie, który zużyłam już jakiś czas temu. A mowa tu o Schwarzkopf GlissKur Purity&Protect. 


Szampon ładnie pachnie, fajnie się pieni jest wydajny. Nie płacze włosów ani ich nie obciąża. Pod wpływem jego działania włosy nie przetłuszczają się szybciej (co jest dużym plusem). Spełnia swoje podstawowe funkcje jakim dla mnie jest po prostu umycie włosów.

Znacie ten produkt? Polecacie czy nie? :)


13 komentarzy:

  1. Nie znam ale z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam tych szamponów, źle działają na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie produkty tej marki, niestety nie sprawdzają się. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat szampony tej firmy nie działają na mnie zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta marka nie odpowiada, jakoś nie działa na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam dużych wymagań od szamponów, więc pewnie spełniłby moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Glisskura używałam tylko odżywki w mgiełce 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego konkretnego szamponu akurat nie używałam, ale bardzo lubię tę markę i jej czarną linię, działa na moje włosy bardzo dobrze :) świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡


    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tej marki używam głównie odżywek do włosów takich w spray'u szamponu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie miałam szamponu z Gliss Kura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie przepadam za tą firmą jeśli chodzi o kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie miałam kosmetyków tej marki, ale cenię, że ich produkty spełniają swoją rolę i nie robią krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger