RECENZJE KSIĄŻEK: PS I życzę Ci dużo miłości -- wiele autorek #61

Do opowiadań podchodzę z pewnym dystansem. Jednak niektóre nazwiska, które znalazły się w tym zbiorze opowiadań zachęciły mnie, żeby sięgnąć po tę książkę.

Mimo, że opowiadania mają jeden motyw przewodni - list/pocztówka z przeszłości, która została dostarczona po latach - to bardzo przyjemnie czytało się te historie. W większości przypadków chciało się więcej niż te 20-40 stron. Autorki stworzyły zimowo-świąteczny klimat dzięki czemu czytanie było bardzo miłe. Tak naprawdę poziom wszystkich historii był bardzo wyrównany, ciężko byłoby mi wybrać moje ulubione. Nie czułam znużenia historiami przedstawionymi w tej książce mimo, że przeczytałam wszystkie opowiadania w weekend. Jest to fajna propozycja na zarówno świąteczny czas ale także i teraz gdy zima jest w pełni.

Polecam Wam sprawdzić te historie bo naprawdę warto. 


"Co może się wydarzyć, kiedy dawno zaginiona kartka z życzeniami świątecznymi trafi wreszcie do adresata? Czy zapisane na niej słowa mają taką moc, by zmienić czyjeś życie lub obudzić dawno zapomniane uczucia? A może dzięki takiej kartce dopiero narodzi się miłość? Najpopularniejsze polskie autorki literatury obyczajowej przygotowały dla swoich czytelniczek prawdziwą świąteczną niespodziankę – tom najpiękniejszych opowieści o miłości, która narodziła się dzięki świątecznej kartce. W gronie autorek znalazły się: Magdalena Witkiewicz, Agnieszka Krawczyk, Agnieszka Lingas-Łoniewska, , Ilona Gołębiewska, Magda Knedler, Natasza Socha, Małgorzata Warda oraz Katarzyna Misiołek."




4 komentarze:

  1. Raczej nie sięgam po takie pozycje, ale ta wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię zbiory opowiadań. Tej antologii nie miałam jeszcze okazji czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na walentynki będzie to lektura idealna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi książkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger