RECENZJE KSIĄŻEK: Szelest - Małgorzata Oliwia Sobczak #160

"Szelest" to moje pierwsze spotkanie z piórem Małgorzaty Oliwii Sobczak. 

Książkę czyta się bardzo szybko mnie wciągnęła i bardzo chciałam poznać zakończenie.

Akcja książki rozgrywa się w Trójmieście. Poznajemy dokładne lokalizacje bohaterów, nazwy ulic. Dla mieszkańców jest to fajne urozmaicenie ponieważ mogą sobie umieścić bohaterów w istniejących lokalizacjach.  Całość ma bardzo mroczny, tajemniczy klimat. Jest to dobre połączenie thrillera z kryminałem. Nie ma tu czasu na nudę, wszystko toczy się szybko. Akcja jest dwutorowa: teraźniejszość i wydarzenia sprzed 20 lat. Dzięki temu możemy zrozumieć całość, poznać lepiej główna bohaterkę, motywy działania czy ludzi wśród których się obracała. 

Jedną z głównych ról w tej książce odgrywa aplikacja Place to rest. I tak naprawdę powoduje to, że człowiek powinien zastanowić się nad tym co ma w telefonie i że tak naprawdę jesteśmy śledzeni non-stop.

Polecam Wam sprawdzić ten tytuł. Ja zostałam zachęcona do sięgnięcia po wcześniejszą trylogię autorki.

A może czytaliście już coś od tej autorki?



Opis książki:

"Podejrzana aplikacja mobilna, wciągające śledztwo i tajemnicza namiętność. 

Dziennikarka Alicja Grabska dostaje zlecenie przetestowania mobilnej aplikacji Place to Rest, prowadzącej do zagadkowych miejsc na mapie Trójmiasta. W czasie kolejnego z wypadów, w lesie nieopodal sopockiej Łysej Góry, natyka się na ciało zamordowanej młodej kobiety. Czy śmierć zadana ofierze stanowiła karę? A jeśli tak, to za co? Dochodzenie prowadzone przez detektywa Oskara Korde łączy sprawy śmierci nastolatki i studentki dziennikarstwa. Morderca nie zostawił na miejscu przestępstwa żadnych śladów, jedynym tropem pozostaje karta pamięci z zapisanym na niej enigmatycznym filmikiem. Wspólne śledztwo Grabskiej i Kordy wiedzie do mrocznego, pełnego tajemnic i erotyzmu świata, w którym przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. Wyrazista bohaterka „Szelestu” emanująca kobiecością."

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger