Recenzje książek: Kochając wroga. Tajemnice łączniczki - G. Nealon #319

Jeśli przyjmiemy teorię, że jaka okaże się książka, którą przeczytamy jaką pierwszą w nowym roku to mój 2024r pod względem czytelniczym będzie bardzo dobry!

W tym roku jaką pierwszą przeczytałam książkę Kochając wroga. Tajemnice łączniczki Gosi Nealon.

Lubię czytać książki z wojennym tłem. Kochając wroga to książka, która wciąga już od pierwszej strony. Poznajemy Wandę, która mieszka z rodzicami. Pewnego dnia jeden SS-man zabija jej ojca. Później jest przekonana, że spotyka go podczas kolejnych wydarzeń. Jednak ich jest dwóch, są bliźniakami. Kobieta zakochuje się w amerykańskim szpiegu. Jednak ich romans zostaje przerwany.  Podczas wojennych zawieruchy ich drogi rozdzielają się. Czy uda im się odnaleźć po wojnie, czy nadal są tymi samymi ludźmi? I najważniejsze czy mimo upływu lat coś do siebie czują?

W książce nie brakuje emocji, zwrotów akcji. Spodobała mi się historia stworzona przez autorkę i szczerze nie mogę doczekać się dalszych tomów bo z tego co wyczytałam zostały wydane w USA. Mam nadzieję, że i u nas zostaną wydane.




Opis książki:

"Jak odkryć prawdę, gdy na jaw wychodzą kolejne sekrety?

"Ukochany!
Piszę, choć nie odpowiadasz. Tak bardzo pragnę wyjaśnić Ci, dlaczego zniknęłam! Obiecałeś, że po wojnie mnie odnajdziesz. Dlaczego milczysz? Czekam – nie tylko ja…"
Twoja Wanda

Warszawa 1944. Bracia bliźniacy. Amerykański szpieg Finn i SS-man Stefan. Dobry i zły. Obaj stają na drodze łączniczki Wandy. Jeden zabija jej ojca, drugi ratuje jej życie.

Wanda zakochuje się – ale w którym z braci? Zanim zdąży odpowiedzieć sobie na to pytanie, Warszawa staje w ogniu walki. Gorący romans zostaje brutalnie przerwany. Czy odnajdą się w powojennej zawierusze? I najważniejsze: czy wzajemnie sobie wybaczą?"

2 komentarze:

  1. Bardzo chcę przeczytać tę książkę. Kupię ją przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już u mnie. Niebawem będę ją czytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger