Recenzje książek: Mistyfikacja - Sandra Brown #4

Dziś zapraszam na krótka recenzję książki :) 




"Mistyfikacja" to pierwsza książką autorstwa Sandry Brown, którą przeczytałam. Sama nie wiedziałam czego spodziewać się po autorce, jaki ma styl pisania i czy ponad 500 stronicowa książka przypadnie mi do gustu. 
Jest to kolejna książka, która ostatnio przeczytałam i w której głównymi bohaterkami są siostry. Siostry bliźniaczki, które są identyczne (nawet ich głosy) wpadają na pomysł zamienienia się rolami. Ale czy na pewno dochodzi do tej zamiany?? Podczas feralnej zamiany dochodzi do zabójstwa jednej z sióstr. Melina, siostra zabitej Gilian, rozpoczyna równolegle z policja swojej własne śledztwo, chce się zemścić. Pomaga jej w tym poznany niewiele wcześniej Christopher. Pojawia się także wątek sekty, powiązanych spraw z przeszłości.

Osobiście podczas czytania nie nudziłam się. Byłam ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów, jaki będzie finał i jak się zakończy cała opowieść. 
Myślę, że jeszcze nie raz przeczytam jakaś książkę tej autorki :)

12 komentarzy:

  1. To raczej nie jest książka dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam inne książki tej autorki. Tej jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam, jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sięgnę po nią, nie mój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mogłaby mi się podobać. Lubię wątki kryminalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj..początkowo myślałam, że to nie moja bajka, ale chyba jednak...jak bede miała możliwość to na pewno sięgnę po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa książka. Zapisuję na moją listę pozycji literackich do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie w mojej bibliotece zachwycają się książkami tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kryminały, więc mogła by mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger