Grudniowe denko 2019 r.

Witajcie w Nowym Roku!

Dziś pojawiam się z jeszcze grudniowym denkiem. 
Oto co udało mi się zużyć w ostatnim miesiącu 2019 r.


1. Szampon Pantene - jeden z moich ulubionych szamponów. Zużyje jeszcze na pewno nie jeden.
2. Żel pod prysznic LPM - to mój pierwszy żel z tej firmy i jestem lekko rozczarowana. Myślałam, że są bardziej wydajne i bardziej pachną.
3. Krem pod oczy Cien - nie został moim ulubieńcem. Ciągle szukam czegoś lepszego
4. Płyn micelarny Vianek - wkrótce napiszę o nim więcej.
5. Peeling do ciala Avon - nawet nie chcę wiedzieć ile nastał się w łazience. Jednak lubiłam go bo był porządnym, ostrym peelingiem.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dawno nie miałam żeli Le Petit Marseillais, ale jakoś szczególnie mnie nie zachwyciły- miałam wersję z maliną i piwonią oraz wanilię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie za duże, ale grunt że jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie żel pod prysznic z LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z Twojego denka, ale 4 mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger