RECENZJE KSIĄŻEK: ZAKOCHAJ SIĘ JULIO - N. SOŃSKA #10


Zakochaj się Julio to kolejna książka Natalii Sońskiej, którą miałam okazję przeczytać. A druga w klimacie świąteczno-zimowym Natalii. I muszę Wam powiedzieć, że w porównaniu do pierwszej z tej serii - "Obudź się Kopciuszku"- ta podobała mi się bardziej i była po prostu lepiej napisana. Poznajemy Julię młodą nauczycielkę matematyki w jednej z krakowskich szkół. Julia jest bardzo zaangażowana w swoją prace, chce jak najlepiej dla swoich uczniów. I właśnie podczas ferii zimowych dla dobra swoich uczniów zataja pewne fakty. Podczas tego zimowego wypadu na stoku wpada na przystojnego Jakuba i tak rozpoczyna się ich relacja. Następnie już po powrocie do Krakowa ich drogi jeszcze kilkukrotnie się przecinają. Jednak intryga zakochanego w Julii nauczyciela powoduje, że ta nie może działać zgodnie z tym co podpowiada jej serce. A jak to się wszystko zakończy sprawdzicie czytając książkę.

Tego typu historie mają swoje prawa. Chodzi mi o to, że zaczynając czytać książki wiemy jak to wszystko zakończy się. Przynajmniej ja tak mam. Wiele splotów wydarzeń, lekko naciągane zachowania bohaterów. Jednak uważam, że warto przeczytać tą książkę nawet dlatego, żeby odpocząć od cięższych lektur czy poczuć zimowy klimat, którego u nas na chwilę obecną.

Osobiście książkę oceniam dobrze i już wiem, że w przyszłości sięgnę po kolejne Natalii Sońskiej.


6 komentarzy:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona z książki :) Ja raczej po nią nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od czasu do czasu lubię poczytać takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może przed przyszłymi świętami uda mi się przeczytać, żeby być w takim klimacie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger