RECENZJE KSIĄŻEK: Lista, która zmieniła moje życie - Olivia Beirne #21

 

Georgia to dziewczyna przed 30, która rzadko podejmuje wyzwania. Pracuje jako asystentka rysownika jednak tak naprawdę zajmuje się wszelkimi zajęciami które zleca jej szefowa Bianka. Jednym z nich jest organizacja wymarzonego ślubu szefowej.  Pewnego dnia siostra Georgii - Amy- słyszy druzgocąca diagnozę. To powoduje, że przekazuje Georgii swoją listę do zrobienia przed 30  z niewielkimi modyfikacjami. Georgia, która do tej pory raczej nie pojmowała ryzyka zgadza się podjąć wyzwanie i bierze sobie za cel zrealizowanie listy swojej siostry w najbliższym czasie. Jednym z punktów jest umówienie się na randkę z nieznajomym i tak Georgia poznaje Jacka, który okazuje się zupełnie kimś innym niż dziewczyna myślała. Jak potoczą się dalsze losy głównej bohaterki, czy uda jej się zrealizować całe 10 punktów z listy? Tego wszystkiego dowiecie się czytając książkę Olivi Beirne.

Biorąc tą książkę do ręki miałam nadzieję, że mnie nie zawiedzie, sprawi, że podczas lektury zrelaksuję się a kolejne strony będę pochłaniała z uśmiechem na twarzy. I muszę Wam  napisać tak właśnie było! Książkę czytało się bardzo przyjemnie, co jakiś czas zaśmiałam się (co nie zdarza mi się często podczas czytania).  I chyba jest to najlepsza komedia romantyczna jaką miałam przyjemność czytać. Jest to gotowy scenariusz na film i mam nadzieję, że ktoś to kiedyś zobrazuje!

Historia przedstawiona w książce z jednej strony jest zabawna, lekka i przyjemna jednak porusza także ciężki temat jakim jest choroba najbliższej osoby. Jej walka o każdy krok, o życie, zdrowie. Jednak choroba siostry motywuje Georgię do działania, podjęcia wyzwania. Tytułowa lista powoduje, że dziewczyna przełamuje się i robi rzeczy, których do tej pory nie robiła, były dla niej nieosiągalne.

Książka nie jest przesadzona ani w jedną ani w drugą stronę. Wszystko jest przedstawione w sam raz. Jest idealna zarówno na pochmurny dzień jak i na przeczytanie podczas urlopu! Wnosi dużo humoru, kolorów ale także powoduje, że warto może zastanowić się nad swoim życiem, nad jego kruchością. Nie wiem jak Was ale ja mam zamiar zrobić sobie taką liste i spróbować ją swoje życie. Ale może byłoby ciekawiej jakby ktoś przygotował taką listę dla mnie a ja musiałabym ją zrealizować.

Podsumowując: POLECAM książkę Wam bardzo i mam nadzieję, że się nie zawiedziecie. I muszę chyba stwierdzić, że podobała mi się bardziej niż ubiegłoroczni WSPÓŁLOKATORZY.

  

11 komentarzy:

  1. To już dzisiaj druga recenzja tej książki, która zachęca mnie do jej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie lekkie książki :) chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję otwarcie ,że zazdroszczę Ci czytania tej książki i mam nadzieję, że też będę miała taką możliwość. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie! Książka jest zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam, bardzo fajna, lekka lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że przypadła by mi do gustu. Od czasu do czasu lubię poczytać takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam kiedyś o tej książce. Takie ksiażki właśnie lubie wiec może się na nia niedługo skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lekkie książki ,jednak komedie romantyczne to nie mój gatunek ☺
    Tak więc ta książka odpada
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że książka dała by mi dużo do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygowałaś mnie tą książką :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz. Jest mi bardzo miło, że tu zaglądasz i pozostawiasz po sobie ślad.

Na komentarze odpowiadam pod postem u siebie na blogu.



Copyright © 2014 O wszystkim i o niczym , Blogger